Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 11:35Jag undrar hur man ska tänka med halkan?
Jag vet från tidigare år att om det finns halkfläckar på asfalten så brukar det också göra det i skogen. Det ser ut att bli kring nollan (nån plus, nån minus), fram till lör fm.
Mitt val står mellan Inov-8 eller
Jag undrar hur man ska tänka med halkan?
Jag vet från tidigare år att om det finns halkfläckar på asfalten så brukar det också göra det i skogen. Det ser ut att bli kring nollan (nån plus, nån minus), fram till lör fm.
Mitt val står mellan Inov-8 eller
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 15:44Hej alla glada 😉
Tyvärr måste jag ställa in min "tour de täby". Den här veckan som varit har varit katastrof arbetsmässigt. Har inte sett mina barn i vaket tillstånd sen i söndags kväll. Jag ställer därför in i morgon och siktar in mig på att få min fam
Hej alla glada 😉
Tyvärr måste jag ställa in min "tour de täby". Den här veckan som varit har varit katastrof arbetsmässigt. Har inte sett mina barn i vaket tillstånd sen i söndags kväll. Jag ställer därför in i morgon och siktar in mig på att få min fam
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 16:16Att familjen känner igen en brukar vara en bra sak. 🙂
Jag har tittat på vädret, och det ser lite lömskt ut. Snö/regn i natt och kring nollan. Vad tror du om att skjuta på det, och hoppas på ett lite stabilare väder framöver, Jenny? Går jag tillbaka i t
Att familjen känner igen en brukar vara en bra sak. 🙂
Jag har tittat på vädret, och det ser lite lömskt ut. Snö/regn i natt och kring nollan. Vad tror du om att skjuta på det, och hoppas på ett lite stabilare väder framöver, Jenny? Går jag tillbaka i t
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 18:07Hej Täbylöparna
Jobbar 10 nov (för ovanlighetens skull).
17 nov o framåt ser bra ut för löpning.
Har kommit igång med löpning under rehaben hälsena. Testade idag 10 km, kändes hyfsat i 6 min tempo.
Härligt att springa på fruset underlag isf lera.
Hänger
Hej Täbylöparna
Jobbar 10 nov (för ovanlighetens skull).
17 nov o framåt ser bra ut för löpning.
Har kommit igång med löpning under rehaben hälsena. Testade idag 10 km, kändes hyfsat i 6 min tempo.
Härligt att springa på fruset underlag isf lera.
Hänger
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 18:47Jag +1 är intresserade längre fram om det passar i kalendern. Vi tänkte "sympatispriinga" de sista 25 km av Roslagsleden imorgon då vi är på lantstället i norra Norrtälje. Senaste SMHI-rapporten visar helt ok väder här imorgon på dagen. Dock är jag lite o
Jag +1 är intresserade längre fram om det passar i kalendern. Vi tänkte "sympatispriinga" de sista 25 km av Roslagsleden imorgon då vi är på lantstället i norra Norrtälje. Senaste SMHI-rapporten visar helt ok väder här imorgon på dagen. Dock är jag lite o
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:05David, jag håller med Tibor; att vara igenkänd av familjen är bra! Satsa på det, du!
Det är absolut inte några problem att skjuta på det för min del!
Som det ser ut nu kan jag i princip samtliga lördagar i november, så föreslå något datum, så skriver jag
David, jag håller med Tibor; att vara igenkänd av familjen är bra! Satsa på det, du!
Det är absolut inte några problem att skjuta på det för min del!
Som det ser ut nu kan jag i princip samtliga lördagar i november, så föreslå något datum, så skriver jag
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:13Då säger vi så, Jenny, och hoppas på bättre uppslutning en smula längre fram!
Fundrar lite löst på nytt datum. Vad tror vi om 17:e?
...Och tack detsamma! 🙂
Då säger vi så, Jenny, och hoppas på bättre uppslutning en smula längre fram!
Fundrar lite löst på nytt datum. Vad tror vi om 17:e?
...Och tack detsamma! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 08:45Än så länge är jag fri alla lördagar i november så 17:e passar bra 😀
Än så länge är jag fri alla lördagar i november så 17:e passar bra 😀
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 11:3717:e borde passa bra! Noterar bums i min kalender!
Sprang morgonpass runt Vallentunasjön (asfalt så långt ögat når) och det var en superhärlig morgon!
Kram,
Jenny
17:e borde passa bra! Noterar bums i min kalender!
Sprang morgonpass runt Vallentunasjön (asfalt så långt ögat når) och det var en superhärlig morgon!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 16:2517/11 inlagt.
17/11 inlagt.