Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHelglöpning i Täbyskogarna
You need to log in to create posts and topics.

Christer: vill du inte springa det här med mig någon onsdag? Lugnt och fint och kort är det. Jag törs inte själv, är rädd att bli akterseglad i mörkret.... http://www.runnersworld.se/artiklar/sickla-trail-run.htm

Sorry för OT, sista inlägget som inte han

Jo, gärna, jag kan tom låna ut min gamla lampa som inte är så jättedålig heller om inte stigen är för dålig!
Just nu är jag på gränsen till förkyld dessutom bara - vi får kommunicera nån annanstans!

Slut OT.

Japp. Slut OT. 🙂

Väcker tråden till liv igen och hoppas locka fler till vår lilla träff i Täbyskogarna!
Jag har precis sprungit runt Vallentunasjön tillsammans med maken. Det är 21,7 km i princip bara asfalt och min fot höll för det. Känns bra, jag hoppas verkligen att ja

Roligt att höra, Jenny. Vi håller tummarna att du håller. 🙂

Jag har redan börjat kolhydratladda 😛

Jag lyfter tråden lite, nu är det ju nästan bara en vecka kvar =)

Bra David :-). För att sammanfatta:

Nästa helg, 27/10, kl 9 på Skavlöten. Runt 27 km. Alla är välkomna och vi anpassar tempot så det funkar. Se översta inlägget i denna tråd för lite mer info.

Någon som har koll på fika och omklädningsmöjligheter där?

Det finns en stor badplats, servering och omklädningsrum med dusch och bastu för både damer och herrar. Täbys pärla nummer ett för löpare.

Härligt!
Då kan vi passa på att kollektivt skicka positiva vibbar ner mot Frankfurt (som jag tror tar ca ett dygn att nå fram).