Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHelglöpning i Täbyskogarna
You need to log in to create posts and topics.

Kristina, vilket tempo skulle du vilja hålla? Tempot sätter vi väl utifrån vilka som dyker upp 🙂

Tibor, vill du ha mer trailigt än de grusade spåren så rekommenderas Össeby Ip i Brottby. Den är brutal och teknisk. Det är några km grusat spår men däremel

Dublett

Extremen har ingen belysning och jag har ingen pannlampa, men det står på inköpslistan. Tror man kan få tag på en ganska billigt om man inte har för stora krav. Vi tar det om några veckor, en mörkerlöpning på Extremen, så Christer kan vara med. Han som mi

David: Springer jag i grupp vill jag gärna kunna prata, det är ju lixom det som är vitsen tycker jag. Beror på hur kuperat det är så det är svårt att säga. Platt kan jag prata från 5:40 och långsammare, blir det backar sjunker farten markant. Kan också tä

Kristina,
Maken och jag springer nog gärna i 6:00-6:30 min/km på ett så här långt pass. Dessutom är underlaget betydligt jobbigare (tror jag) än vår vanliga långpassrunda, Vallentunasjön runt. Det är 21,7 km i princip bara asfalt och inte särskilt kuperat

Låter bra och väntar ivrigt på pannlampsprovningsplatsförslag jag också. 🙂

Jenny: XXL i Arninge. Funderar själv på att ta en tur dit i morgon för att köpa lite annat smått och gott.

Jag är verkligen sugen på att komma ut och springa i mörkret - har just köpt en super-pannlampa så hela skogen kommer att bli ljus!

Vad har du köpt Christer?

Lupine Piko X6 fast med ännu större batteri - så det räcker c:a 5 timmar med 900 lumen (dvs max-ljus)