Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHelglöpning i Täbyskogarna
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle också gärna hänga med någon helg framöver, men tror tyvärr ni är för snabba för mig.

Det tror inte jag, Kristina (att vi är för snabba). Det enda som är sagt hittils är första repan (27:e), och att vi anpassar så alla är med. Vad som händer framöver visar sig. Förhoppningsvis flera gånger, och tempot löser sig. Det kanske blir ett par gru

Inte kul att vara den enda som bromsar upp tempot men som du säger, det kanske utvecklar sig till en rörelse med många grupper. 🙂 Lite långt för mig att åka, jag har ruskigt nära till Ursvik, men någon gång vill jag absolut komma för att träffa er. 🙂

Måste ni hålla på på helgerna - jag skulle gärna vara med då jag och knäet hämtat sig men på en vardag då...och då har du åtminstone en som springer i din takt eller långsammare Kristina.

Vi kan köra en happening i Ursvik en vardagkväll, som komplement till detta. 🙂

Dublett.

Utmärkt idé - jag behöver nog en månad till innan jag kan springa så långt utan att knät blir sämre igen bara...

Jag förstår hur du tänker Kristina. Nu tror jag inte att du just skulle vara den som bromsar. Men det fina med nätet är ju att man kan fråga runt här i tråden innan passet! Typ kolla om det finns andra runt ens tempo (mest för ens egen sinnesfrid...)

Och

Ah, ser att ni hann emellan med Ursvik förslag. Starta gärna tråd när det blir dags, jag är intresserad.

Kristina!
Klart att du ska hänga med! Jag är en snigel och otroligt nog är maken min ännu mer snigel än jag är och han har ev tänkt hänga med! Vågar han så vågar du! Jag sprang barfotapasset med Runday samtidigt som du, och då var du inte någon snigel! :