Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHelglöpning i Täbyskogarna
You need to log in to create posts and topics.

Tibor
Inlagt i almanackan.

Tack för trevligt sällskap i går.
Den 15 december funkar bra.

David, jag fick det till 26.55 km. Mackans interna längdmätning säger 27, om jag kommer ihåg rätt. Så att GPS har 450 m fel på 27 km får väl ses som OK. 🙂

Trist med din mage och förkylning. Men du gör förstås rätt att kurera dig! Du har säkert sett det

Varför inte hänga på TEC:s traditionella luciaspringning den 15 dec. Ensta Krog är startpunkten och varvet är 10.06 km långt. Från Ensta Krog går banan mot Rönningesjön och rundar sjön moturs. Vid norra sjökanten viker banan över mot Gullsjöskogen där min

Tack, det låter trevligt men 65 minuter per varv är inte min melodi Janne.

Nja, förra året var det inga 65 minuter per varv. Men det var trevligt ändå och jag kan tänka mig att hänka en bit.

Men, det där Janne, låter inte helt fel!

Jag är rädd för att jag är för klen för att först köra förmiddagslöpning med Täby-gänget och sedan TEC-löpning senare samma dag... Kan inte vi köra "helglöpning i Täbyskogarna" helgen innan, lördag 8 december istä

Bra Jenny!

Det ena behöver inte utesluta det andra (alltså Helglöpning 8:e och Helglöpning 15:e). Just nu vet jag inte om jag kan den 8:e, men låt inte det hindra er! Sen kan väl 15:e stå kvar så länge. Jag förstår om man vill hänga med på TEC-rundan, men jag gissar

Vi kör väl ett pass nu på lördag!
Hur är/ finns spår som inte skidlöpare kör?

/kurt