Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 16:13Tibor
Inlagt i almanackan.
Tibor
Inlagt i almanackan.
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 16:25Tack för trevligt sällskap i går.
Den 15 december funkar bra.
Tack för trevligt sällskap i går.
Den 15 december funkar bra.
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 16:43David, jag fick det till 26.55 km. Mackans interna längdmätning säger 27, om jag kommer ihåg rätt. Så att GPS har 450 m fel på 27 km får väl ses som OK. 🙂
Trist med din mage och förkylning. Men du gör förstås rätt att kurera dig! Du har säkert sett det
David, jag fick det till 26.55 km. Mackans interna längdmätning säger 27, om jag kommer ihåg rätt. Så att GPS har 450 m fel på 27 km får väl ses som OK. 🙂
Trist med din mage och förkylning. Men du gör förstås rätt att kurera dig! Du har säkert sett det
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 09:30Varför inte hänga på TEC:s traditionella luciaspringning den 15 dec. Ensta Krog är startpunkten och varvet är 10.06 km långt. Från Ensta Krog går banan mot Rönningesjön och rundar sjön moturs. Vid norra sjökanten viker banan över mot Gullsjöskogen där min
Varför inte hänga på TEC:s traditionella luciaspringning den 15 dec. Ensta Krog är startpunkten och varvet är 10.06 km långt. Från Ensta Krog går banan mot Rönningesjön och rundar sjön moturs. Vid norra sjökanten viker banan över mot Gullsjöskogen där min
Quote from Jonny Persson on 20 November 2012, 09:55Tack, det låter trevligt men 65 minuter per varv är inte min melodi Janne.
Tack, det låter trevligt men 65 minuter per varv är inte min melodi Janne.
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 10:00Nja, förra året var det inga 65 minuter per varv. Men det var trevligt ändå och jag kan tänka mig att hänka en bit.
Nja, förra året var det inga 65 minuter per varv. Men det var trevligt ändå och jag kan tänka mig att hänka en bit.
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 20:58Men, det där Janne, låter inte helt fel!
Jag är rädd för att jag är för klen för att först köra förmiddagslöpning med Täby-gänget och sedan TEC-löpning senare samma dag... Kan inte vi köra "helglöpning i Täbyskogarna" helgen innan, lördag 8 december istä
Men, det där Janne, låter inte helt fel!
Jag är rädd för att jag är för klen för att först köra förmiddagslöpning med Täby-gänget och sedan TEC-löpning senare samma dag... Kan inte vi köra "helglöpning i Täbyskogarna" helgen innan, lördag 8 december istä
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 21:04Bra Jenny!
Bra Jenny!
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 21:58Det ena behöver inte utesluta det andra (alltså Helglöpning 8:e och Helglöpning 15:e). Just nu vet jag inte om jag kan den 8:e, men låt inte det hindra er! Sen kan väl 15:e stå kvar så länge. Jag förstår om man vill hänga med på TEC-rundan, men jag gissar
Det ena behöver inte utesluta det andra (alltså Helglöpning 8:e och Helglöpning 15:e). Just nu vet jag inte om jag kan den 8:e, men låt inte det hindra er! Sen kan väl 15:e stå kvar så länge. Jag förstår om man vill hänga med på TEC-rundan, men jag gissar
Quote from Funbeat user on 13 December 2012, 09:09Vi kör väl ett pass nu på lördag!
Hur är/ finns spår som inte skidlöpare kör?/kurt
Vi kör väl ett pass nu på lördag!
Hur är/ finns spår som inte skidlöpare kör?
/kurt