Quote from Mats Prym on 10 October 2007, 14:21Ja Maria och Lingling, man kan ju undra om de förstår hur bra man mår, vilken avslappning det ger och att man faktiskt blir en både snällare och gladare mamma, fru och medmänniska av att få syssla med det man tycker om.
Tack för tipset David!
Ja Maria och Lingling, man kan ju undra om de förstår hur bra man mår, vilken avslappning det ger och att man faktiskt blir en både snällare och gladare mamma, fru och medmänniska av att få syssla med det man tycker om.
Tack för tipset David!
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 15:29Det e ju helt sjukt, sa de verkligen att du ALDRIG kan träna mer, alls!? Låter ju helkonstigt! däremot måste du väl kunna gå rehabilitering för att sedan kunna komma tillbaka igen, kanske i kombination med ngn annan träning? Låter väldigt oproffessionellt
Det e ju helt sjukt, sa de verkligen att du ALDRIG kan träna mer, alls!? Låter ju helkonstigt! däremot måste du väl kunna gå rehabilitering för att sedan kunna komma tillbaka igen, kanske i kombination med ngn annan träning? Låter väldigt oproffessionellt
Quote from Mats Prym on 10 October 2007, 15:56Japp Linda, i alla fall vad gäller löpning och jogging...Men så småningom ska jag väl hitta något alternativt att hålla på med, och efter alla peppande svar här så tänker jag i alla fall inte ge upp hoppet om att åtminstone kunna lunka mig genom milspåret
Japp Linda, i alla fall vad gäller löpning och jogging...Men så småningom ska jag väl hitta något alternativt att hålla på med, och efter alla peppande svar här så tänker jag i alla fall inte ge upp hoppet om att åtminstone kunna lunka mig genom milspåret
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 16:18vad är det får någon en som inte ger dig stabilitetsövningar? byt omedelbart behnadlare så att du får hjälp.
rent rotations mässigt så är promenader värre för bäcknet än löpning.
korta steg va rätt tänkt.
min högra bäckenhalva va knapt fäst vid resten av
vad är det får någon en som inte ger dig stabilitetsövningar? byt omedelbart behnadlare så att du får hjälp.
rent rotations mässigt så är promenader värre för bäcknet än löpning.
korta steg va rätt tänkt.
min högra bäckenhalva va knapt fäst vid resten av
Quote from Anders Wallerstedt on 10 October 2007, 18:16Få även hjälp att kolla om ena benet är "1,5 cm kortare" hela tiden, då ska du ha ilägg eller ökad sula, till vardagsskorna.
Få även hjälp att kolla om ena benet är "1,5 cm kortare" hela tiden, då ska du ha ilägg eller ökad sula, till vardagsskorna.
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 18:31skelletala skilnader på 1,5 cm i benen är otroligt ovanliga. troligare att det har med bäcknet att göra.
skelletala skilnader på 1,5 cm i benen är otroligt ovanliga. troligare att det har med bäcknet att göra.
Quote from Håkan Öhling on 10 October 2007, 18:34Du kanske kan bygga upp musklerna med löpning i vattnet, "wetwest"? Jag har svårt för det själv, men skulle definitivt överväga det om jag inte kunde springa alls...
Du kanske kan bygga upp musklerna med löpning i vattnet, "wetwest"? Jag har svårt för det själv, men skulle definitivt överväga det om jag inte kunde springa alls...
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 18:45den stora varningen angående att sätta igång med allsköns träning själv, är att så länge hon inte vet om allt är lagt tillrätta och rakt kommer belastningen bli sned. och då följdaktligen alla muskulatur ojämn.
nr1 så måste musklerna runt bäcknet byggas u
den stora varningen angående att sätta igång med allsköns träning själv, är att så länge hon inte vet om allt är lagt tillrätta och rakt kommer belastningen bli sned. och då följdaktligen alla muskulatur ojämn.
nr1 så måste musklerna runt bäcknet byggas u
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 19:50Uppsök en osteopat, jag lovar att det är värt det. Hör vad dom har att säga 😉
Uppsök en osteopat, jag lovar att det är värt det. Hör vad dom har att säga 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 20:31Har inte läst alla svaren du har fått, men just nu läser jag rehabiliteringsteknik på min utbildning. Föreläsaren vi har är sjukgymnast och han tjatar hela tiden om den posturala hållningen. Att träna upp så man är stark i bål, buk, höft, ben, fot, knä ja
Har inte läst alla svaren du har fått, men just nu läser jag rehabiliteringsteknik på min utbildning. Föreläsaren vi har är sjukgymnast och han tjatar hela tiden om den posturala hållningen. Att träna upp så man är stark i bål, buk, höft, ben, fot, knä ja