Quote from Bjarne Lewin on 10 October 2007, 22:35Nä Veronika! Nu blir jag arg!!!
Ska du behöva sitta där i framtiden och ha ont och bli sjuk på alla möjliga vis (som man blir om man inte motionerar) bara för att du råkade ut för fel person!
Se till att hitta en människa som kan hjälpa dig att få ett s
Nä Veronika! Nu blir jag arg!!!
Ska du behöva sitta där i framtiden och ha ont och bli sjuk på alla möjliga vis (som man blir om man inte motionerar) bara för att du råkade ut för fel person!
Se till att hitta en människa som kan hjälpa dig att få ett s
Quote from Fredrik Närenfors on 11 October 2007, 00:09Jag *tror*
Att de som svarat dig här i den här tråden vet enormt mycket mer än den sunkiga sjukgymnast du träffat. Särskilt de tjejer som gått igenom liknande problematik som dig. De är också välutbildade flera stycken inom området så de vet vad de talar
Jag *tror*
Att de som svarat dig här i den här tråden vet enormt mycket mer än den sunkiga sjukgymnast du träffat. Särskilt de tjejer som gått igenom liknande problematik som dig. De är också välutbildade flera stycken inom området så de vet vad de talar
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 10:46OJ! Bra jobbat Per!
(t+)
Och stå på dig Veronica! Vi håller på dig!
OJ! Bra jobbat Per!
(t+)
Och stå på dig Veronica! Vi håller på dig!
Quote from Mats Prym on 11 October 2007, 10:58Tack för peppande ord 😀 och Per vilken berättelse! Man blir ödmjuk inför din otroliga viljestyrka som också smittar av sig!
Kruxet är att den här sjukgymnasten är den första som verkligen hjälpt mig att bli rak! Och när jag trotsade honom och stack ut p
Tack för peppande ord 😀 och Per vilken berättelse! Man blir ödmjuk inför din otroliga viljestyrka som också smittar av sig!
Kruxet är att den här sjukgymnasten är den första som verkligen hjälpt mig att bli rak! Och när jag trotsade honom och stack ut p
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 11:06Du ska nog inte ha för bråttom? Träna "korsetten" för bäckenet och låt det ta tid (lätt att säga). men som sagt; håller på dig!
Du ska nog inte ha för bråttom? Träna "korsetten" för bäckenet och låt det ta tid (lätt att säga). men som sagt; håller på dig!
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 12:11Jisses vilken historia Per! Ett bevis bara på att man ska lita till sig själv och att allt går bara man har viljan! 😀
Hoppas att det går bra m nya programmet Veronica, massa peppkramar härfrån också! 😀
Jisses vilken historia Per! Ett bevis bara på att man ska lita till sig själv och att allt går bara man har viljan! 😀
Hoppas att det går bra m nya programmet Veronica, massa peppkramar härfrån också! 😀