Quote from Guest on 29 February 2012, 14:01Hej! Sedan innan nyår har jag sprungit tre gånger i veckan ungefär. Sen en vecka har jag även lagt om kosten så jag äter fem gånger per dag, 2 lite mindre och lite mer proteinrika huvudmål samt en frukt eller ägg till mellanmål.
Vad jag nu kan konstatera
Hej! Sedan innan nyår har jag sprungit tre gånger i veckan ungefär. Sen en vecka har jag även lagt om kosten så jag äter fem gånger per dag, 2 lite mindre och lite mer proteinrika huvudmål samt en frukt eller ägg till mellanmål.
Vad jag nu kan konstatera
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 14:11större hurdå?
Vilka mått talar du om för att få större lår av den typen av löpning så måste det bara ha varit skinn o ben innan?
större hurdå?
Vilka mått talar du om för att få större lår av den typen av löpning så måste det bara ha varit skinn o ben innan?
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 14:12Hur gammal är du? Tippar på inte en dag över 18...
Om du vill ha smala ben och inte muskler så sluta spring fort, börja promenera i timmar och sluta ät!
Hur gammal är du? Tippar på inte en dag över 18...
Om du vill ha smala ben och inte muskler så sluta spring fort, börja promenera i timmar och sluta ät!
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 14:28Spring i så fall mer o längre.
Spring i så fall mer o längre.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 14:29Cykla på plan mark i 4-5 timmar på lägsta växel...
Cykla på plan mark i 4-5 timmar på lägsta växel...
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 15:04Vad du kan göra är i så fall detsamma som all som vill gå ned i vikt kan göra (det enda som alla som alla som vill gå ned i vikt kan göra): ät mindre. Skippa alla måltider varje dag utom en, då du äter minimalt - vatten, en potatis, ett par sardiner, ett
Vad du kan göra är i så fall detsamma som all som vill gå ned i vikt kan göra (det enda som alla som alla som vill gå ned i vikt kan göra): ät mindre. Skippa alla måltider varje dag utom en, då du äter minimalt - vatten, en potatis, ett par sardiner, ett
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 15:09Dina ben har INTE blivit fulare av löpning, och dom kommer inte att bli det heller! Den som säger så har helt enkelt fel.
Dina ben har INTE blivit fulare av löpning, och dom kommer inte att bli det heller! Den som säger så har helt enkelt fel.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 15:41Håller med där. Vältränade ben är alltid snygga oavsett storlek. Smala otränade ben är inte alltid snygga.
Håller med där. Vältränade ben är alltid snygga oavsett storlek. Smala otränade ben är inte alltid snygga.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 16:11Sant som det är sagt tidigare i tråden.
Det kan finnas 2 förklaringar till ditt problem
1. du har samlat på dig lite vätska, inga konstigheter det är vanligt.
2. Det sitter i ditt huvud, jobbar som PT och mäter alltid mina kvinliga klienters ben inna
Sant som det är sagt tidigare i tråden.
Det kan finnas 2 förklaringar till ditt problem
1. du har samlat på dig lite vätska, inga konstigheter det är vanligt.
2. Det sitter i ditt huvud, jobbar som PT och mäter alltid mina kvinliga klienters ben inna
Quote from Elias Engqvist on 29 February 2012, 16:32Springer du inte uppför branta backar så kommer inte låren bli grövre iaf. Vaderna kan bli lite grövre c:a en decimeter under knät
Men som någon sa. Smala otränade ben ser ut som stolpar - skitfult. Snygga (kvinno-)ben är lite kurviga = muskler!
Keep up
Springer du inte uppför branta backar så kommer inte låren bli grövre iaf. Vaderna kan bli lite grövre c:a en decimeter under knät
Men som någon sa. Smala otränade ben ser ut som stolpar - skitfult. Snygga (kvinno-)ben är lite kurviga = muskler!
Keep up