Quote from Elias Engqvist on 11 March 2012, 19:44Du kanske springer mycket i branta backar/terräng?
Du kanske springer mycket i branta backar/terräng?
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 21:03Lite muskelmassa på benen är bara kanon om man vill ha välformade ben! Om du däremot vill ha mindre fett på benen får då ligga på kaloriunderskott under en period.
Lite muskelmassa på benen är bara kanon om man vill ha välformade ben! Om du däremot vill ha mindre fett på benen får då ligga på kaloriunderskott under en period.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 23:45Förutom att jag håller med Anna, att det enda man kan begära av ett par ben, är att de når ner till marken, så har jag följande relation till mina ben:
JAG ÄR SÅ INIHELVETE GLAD ATT JAG HAR DEM!
Slankare vader eller muskulösare lår hade inte kunnat öka m
Förutom att jag håller med Anna, att det enda man kan begära av ett par ben, är att de når ner till marken, så har jag följande relation till mina ben:
JAG ÄR SÅ INIHELVETE GLAD ATT JAG HAR DEM!
Slankare vader eller muskulösare lår hade inte kunnat öka m
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 07:46Nä, ska försöka vara lite seriös..Jag förstår TS helt o hållet. Jag har alltid haft två pinnar till ben, det har sett fantastiskt roligt ut med tanke på att jag har haft en byst utan dess like.
Det fanns inte ett par byxor som satt snyggt då dom säckade
Nä, ska försöka vara lite seriös..Jag förstår TS helt o hållet. Jag har alltid haft två pinnar till ben, det har sett fantastiskt roligt ut med tanke på att jag har haft en byst utan dess like.
Det fanns inte ett par byxor som satt snyggt då dom säckade