Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

det där med större vader stämmer..... jag är så glad att slippa "kycklingben " kommentarer från maken hemma 🙂

träna på & må gott!

Håller med! Löpning ger inget annat än snygga ben - tändstickspipor vill väl ingen ha. 🙂 Så var stolt och glad om löpningen gett dig snygga muskler.

@Anders så du menar att vikt endast har med mängden man skyfflar i sig att göra? Inte vad det är för mat?

I så fall har jag helt mirakulöst gått ner 26 kg genom att äta dubbelt så mycket mat, utspritt på dubbelt så många tillfällen och bytt ut matinnehål

Och till TS vill jag säga, muskulösa ben är urläckert.. dock inte för biffiga. Men precis som dig så vill jag inte ha för biffiga ben..

Använd måttband! =)

Klart att man kan gå ner i vikt genom att anpassa sin kost. Man kan äta ordentligt samt träna och på det viset gå ner i vikt. Kan inte du Anders B sluta med de där idiotiska råden om att nära på självsvälta.

Snygga ben av löpning? Nja, jag vet inte det jag. Om man tränar som en 800m-löpare kanske. Längre än så? Näe...

Jag tycker att du ska presentera dig lite mera Maria än bara typ ditt namn. Skriv några rader om dig själv med koncentration på träning så tror jag att du kan få myche bättre svar på dina frågor i denna å kanske andra trådar i framtiden. Jag tror absolut

Löparben är 2012 ! Skinnspiror är historia !

@MoA När du säger att du äter dubbelt så mycket mat fast med färre kalorier så undrar jag vad du överhuvudtaget menar.

I princip så är det antal kalorier man stoppar i sig jämför med hur många man gör av med som helt bestämmer vad man väger. Tricket är j

Jag menar att jag ökat volymen mat och antal portioner på dag, men väljer råvaror som är kcalsnåla..