Quote from Magnus Gelang on 3 March 2012, 10:08Christian Adler: Du skrev så här "2. Det sitter i ditt huvud, jobbar som PT och mäter alltid mina kvinliga klienters ben innan jag börjar träna med dom. Detta pga att när dom får lite muskler så käns det som att dom är större(även i byxor m.m) "
Kan du u
Christian Adler: Du skrev så här "2. Det sitter i ditt huvud, jobbar som PT och mäter alltid mina kvinliga klienters ben innan jag börjar träna med dom. Detta pga att när dom får lite muskler så käns det som att dom är större(även i byxor m.m) "
Kan du u
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 13:28Christian om jag förstår dig rätt så menar du att storleken på benen omfördelas? Mäter du storleken på benen vid avslappnat eller spänt läge? När man tränar och bygger muskler så syns ju volymen mest när man spänner musklerna och detta kan mycket väl göra
Christian om jag förstår dig rätt så menar du att storleken på benen omfördelas? Mäter du storleken på benen vid avslappnat eller spänt läge? När man tränar och bygger muskler så syns ju volymen mest när man spänner musklerna och detta kan mycket väl göra
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:53Maria har valt att inte skriva ett endaste ord i sin egen sfär.....tråkigt eftersom du kanske kunde fått lite mera matnyttiga råd där.
Jag har aldrig hört någon som springer för att få smalare ben....ben å armar är väl dom sista platserna som kroppen tar
Maria har valt att inte skriva ett endaste ord i sin egen sfär.....tråkigt eftersom du kanske kunde fått lite mera matnyttiga råd där.
Jag har aldrig hört någon som springer för att få smalare ben....ben å armar är väl dom sista platserna som kroppen tar
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 17:57Snälla vänner - snygga eller fula ben - det är ju en smaksak.
Maria säger att hon springer för att få "snygga smala ben".
* Smala ben kan man ha naturligt. Smalare ben får antagligen de som går ner (mycket) i vikt (oavsett metod och orsak).
* Snygga b