Quote from Magnus Gelang on 3 March 2012, 10:08Christian Adler: Du skrev så här "2. Det sitter i ditt huvud, jobbar som PT och mäter alltid mina kvinliga klienters ben innan jag börjar träna med dom. Detta pga att när dom får lite muskler så käns det som att dom är större(även i byxor m.m) "
Kan du u
Christian Adler: Du skrev så här "2. Det sitter i ditt huvud, jobbar som PT och mäter alltid mina kvinliga klienters ben innan jag börjar träna med dom. Detta pga att när dom får lite muskler så käns det som att dom är större(även i byxor m.m) "
Kan du u
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 13:28Christian om jag förstår dig rätt så menar du att storleken på benen omfördelas? Mäter du storleken på benen vid avslappnat eller spänt läge? När man tränar och bygger muskler så syns ju volymen mest när man spänner musklerna och detta kan mycket väl göra
Christian om jag förstår dig rätt så menar du att storleken på benen omfördelas? Mäter du storleken på benen vid avslappnat eller spänt läge? När man tränar och bygger muskler så syns ju volymen mest när man spänner musklerna och detta kan mycket väl göra
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:53Maria har valt att inte skriva ett endaste ord i sin egen sfär.....tråkigt eftersom du kanske kunde fått lite mera matnyttiga råd där.
Jag har aldrig hört någon som springer för att få smalare ben....ben å armar är väl dom sista platserna som kroppen tar
Maria har valt att inte skriva ett endaste ord i sin egen sfär.....tråkigt eftersom du kanske kunde fått lite mera matnyttiga råd där.
Jag har aldrig hört någon som springer för att få smalare ben....ben å armar är väl dom sista platserna som kroppen tar
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 17:57Snälla vänner - snygga eller fula ben - det är ju en smaksak.
Maria säger att hon springer för att få "snygga smala ben".
* Smala ben kan man ha naturligt. Smalare ben får antagligen de som går ner (mycket) i vikt (oavsett metod och orsak).
* Snygga b
Snälla vänner - snygga eller fula ben - det är ju en smaksak.
Maria säger att hon springer för att få "snygga smala ben".
* Smala ben kan man ha naturligt. Smalare ben får antagligen de som går ner (mycket) i vikt (oavsett metod och orsak).
* Snygga b
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 23:32Det ska vara mjuka gosiga ben på en tjej tycker jag, och inga stenhårda smala spiror.
Det ska vara mjuka gosiga ben på en tjej tycker jag, och inga stenhårda smala spiror.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 07:32Det ska vara ben tjejen är stolt över, då utstrålar hon självsäkerhet o det är sexigt.
Det ska vara ben tjejen är stolt över, då utstrålar hon självsäkerhet o det är sexigt.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 07:39Eller på andra hållet? Om tjejen är självsäker är hon stolt över sina ben och det är sexigt.
Edit hävdar att om benen når ända ner till marken så är de alldeles lagom långa. Allt annat skulle se ganska fånigt ut.
Eller på andra hållet? Om tjejen är självsäker är hon stolt över sina ben och det är sexigt.
Edit hävdar att om benen når ända ner till marken så är de alldeles lagom långa. Allt annat skulle se ganska fånigt ut.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 08:19Sluta springa då. Problemet löst.
Sluta springa då. Problemet löst.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 09:19Varför den elaka tonen i många svar? Jag minns fotot från då jag var 15 och tävlade/tränade sprint. Långt lockigt hår, ljus sommarklänning och nätta sandaler. Men jag står på tå och benen ser ut att tillhöra Broilern Bengt..(mina vader)
Jag vägde nog 51-5
Varför den elaka tonen i många svar? Jag minns fotot från då jag var 15 och tävlade/tränade sprint. Långt lockigt hår, ljus sommarklänning och nätta sandaler. Men jag står på tå och benen ser ut att tillhöra Broilern Bengt..(mina vader)
Jag vägde nog 51-5
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 14:30Kan det inte bero på hur man springer också? En del blir t.ex. trötta i vaderna när de springer och en del blir trötta i framsidan av låren. Jag blir aldrig trött i vaderna och mina vader är smala (får på mig höga stövlar utan problem t.ex.) men jag blir
Kan det inte bero på hur man springer också? En del blir t.ex. trötta i vaderna när de springer och en del blir trötta i framsidan av låren. Jag blir aldrig trött i vaderna och mina vader är smala (får på mig höga stövlar utan problem t.ex.) men jag blir