Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 18:11Jag kan ingenting om racers. Jag har bara lite koll på tempocyklar, och där är det exakt samma ramar men i olika färg. Den enda skillnaden på cyklarna är att sadeln är damanpassad och styret är smalare på damcyklarna. Är det en riktigt liten ram är också
Jag kan ingenting om racers. Jag har bara lite koll på tempocyklar, och där är det exakt samma ramar men i olika färg. Den enda skillnaden på cyklarna är att sadeln är damanpassad och styret är smalare på damcyklarna. Är det en riktigt liten ram är också
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 18:13Oftast är det annan geometri på "Damcyklar".
Oftast är det annan geometri på "Damcyklar".
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 18:56Är också en av dem som aldrig har gillat rosa. Framför allt inte chockrosa träningströjor.
Man ser ju inte var tröjan slutar och ansiktet tar vid...
Gillar rött - men då skär det sig istället 😉
Är också en av dem som aldrig har gillat rosa. Framför allt inte chockrosa träningströjor.
Man ser ju inte var tröjan slutar och ansiktet tar vid...
Gillar rött - men då skär det sig istället 😉
Quote from Marléne Lönnqvist on 27 April 2012, 23:56Idag har jag provat mig igenom Luleås utbud på Hägglunds, Intersport, Stadium och Naturkompaniet. Han inte med Team Sportia. Resultatet var att midje/höftbälte funkar inte, alla provade säckar utom en hade ett bröstspänne där naturen gett mig 2 fettknölar
Idag har jag provat mig igenom Luleås utbud på Hägglunds, Intersport, Stadium och Naturkompaniet. Han inte med Team Sportia. Resultatet var att midje/höftbälte funkar inte, alla provade säckar utom en hade ett bröstspänne där naturen gett mig 2 fettknölar
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 06:35Som sagt, jag vet att det _finns_ rosa racers och andra cyklar, men det är inte alls så självklart. Vilken cykel man köper beror ofta på tillfälle, ekonomi ... Jag var ute efter en damracer men har en herr, eftersom damcyklar i min storlek var slut överal
Som sagt, jag vet att det _finns_ rosa racers och andra cyklar, men det är inte alls så självklart. Vilken cykel man köper beror ofta på tillfälle, ekonomi ... Jag var ute efter en damracer men har en herr, eftersom damcyklar i min storlek var slut överal
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 09:00Men suck, vilka puckade försäljare! Sånt gör mig vansinnigt arg.
Naturkompaniet i Linköping tabbade sig en gång när jag skulle köpa kniv, och var allmänt arroganta. Sedan dess handlar jag allt på Uteliv. Oj vad Naturkompaniet missat inkomster på detta!T
Men suck, vilka puckade försäljare! Sånt gör mig vansinnigt arg.
Naturkompaniet i Linköping tabbade sig en gång när jag skulle köpa kniv, och var allmänt arroganta. Sedan dess handlar jag allt på Uteliv. Oj vad Naturkompaniet missat inkomster på detta!T
Quote from Marléne Lönnqvist on 28 April 2012, 10:01Fick frågan en annan gång när jag letade löparryggsäck (jakten har ju pågått i 3 år) varför jag provade om jag ändå skulle ge bort den till min pojkvän. Det enda jag hade sagt till säljaren var att jag sökte en löparryggsäck till att ha på ett ultramarath
Fick frågan en annan gång när jag letade löparryggsäck (jakten har ju pågått i 3 år) varför jag provade om jag ändå skulle ge bort den till min pojkvän. Det enda jag hade sagt till säljaren var att jag sökte en löparryggsäck till att ha på ett ultramarath
Quote from Marléne Lönnqvist on 29 April 2012, 00:14Liten uppdatering. Testade att använda en av ryggorna hemma idag på långpasset. Klippt från mitt blogginlägg: http://beastankar.blogspot.se/2012/04/kan-man-inte-fa-gaspringa-5-mil-pa.html
Insåg att värmen gjorde att jag behövde ha med mig vatten, distans
Liten uppdatering. Testade att använda en av ryggorna hemma idag på långpasset. Klippt från mitt blogginlägg: http://beastankar.blogspot.se/2012/04/kan-man-inte-fa-gaspringa-5-mil-pa.html
Insåg att värmen gjorde att jag behövde ha med mig vatten, distans
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 07:43Har också en BD RPM26, riktigt bra rygga! Väger under halvkilot, packar mycket och komprimerar bra! Har sprungit till jobbet med den ett par gånger. Det har funkat bra (ca:10km/6kg) men man får se till o komprimera bra samt skippa höftbältet. Jag satt dit
Har också en BD RPM26, riktigt bra rygga! Väger under halvkilot, packar mycket och komprimerar bra! Har sprungit till jobbet med den ett par gånger. Det har funkat bra (ca:10km/6kg) men man får se till o komprimera bra samt skippa höftbältet. Jag satt dit
Quote from Marléne Lönnqvist on 29 April 2012, 09:56För mig funkade höftbältet hyfsat men ryggan var ju nästan tom. Men ett bröstspänne under bysten hade varit bättre. Skall testa igen med lite mer packning och med 2 små vattenflaskor i sidofickorna (nackdelen med det är att jag då knappt kan ha något anna
För mig funkade höftbältet hyfsat men ryggan var ju nästan tom. Men ett bröstspänne under bysten hade varit bättre. Skall testa igen med lite mer packning och med 2 små vattenflaskor i sidofickorna (nackdelen med det är att jag då knappt kan ha något anna