Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 14:18Nån som har erfarenhet av FRWD? Jag såg en W600 i Helsingfors för ett tag sedan. Då hade jag inte hört talas om märket alls men kollar man in www.frwd.fi så ser det ju riktigt intressant ut.
Nån som har erfarenhet av FRWD? Jag såg en W600 i Helsingfors för ett tag sedan. Då hade jag inte hört talas om märket alls men kollar man in http://www.frwd.fi så ser det ju riktigt intressant ut.
Quote from Camilla Höög on 2 October 2008, 14:38405:an saknar routes och multisport mode. Batteritiden är kortare och displayen är mindre vilket är tväremot den utveckling jag önskar...man blir ju inte yngre 😉
Jag har inte testat 405:an så jag kan inte säga säkert vad som inte finns.
Är det verklige
405:an saknar routes och multisport mode. Batteritiden är kortare och displayen är mindre vilket är tväremot den utveckling jag önskar...man blir ju inte yngre 😉
Jag har inte testat 405:an så jag kan inte säga säkert vad som inte finns.
Är det verklige
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 15:08405:an har iofs. "Courses" där man springer mot sej själv.
405:an har iofs. "Courses" där man springer mot sej själv.
Quote from ellen olsson on 2 October 2008, 19:47Min egen och många andras erfarenhet är att Garmin Sverige inte ger acceptabel support även om man köpt grejorna i Sverige. Det bästa är att vända sig direkt till Garmin UK som har supporten för rätt många länder.
Min egen och många andras erfarenhet är att Garmin Sverige inte ger acceptabel support även om man köpt grejorna i Sverige. Det bästa är att vända sig direkt till Garmin UK som har supporten för rätt många länder.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 19:52:@
Jag köpte en pulsklocka som jag tyckte hade de vettigaste funktionerna, men när jag var ute på en längre träningsrunda på cykeln så började tidtagningen om. Då blev man lite trött på den...jag sålde den snabbt därpå.
Om man vet att du kommer hålla p
:@
Jag köpte en pulsklocka som jag tyckte hade de vettigaste funktionerna, men när jag var ute på en längre träningsrunda på cykeln så började tidtagningen om. Då blev man lite trött på den...jag sålde den snabbt därpå.
Om man vet att du kommer hålla p
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 20:16Okej då vet jag, så det är skillnad mellan routes och courses. När använder man då routes?
Okej då vet jag, så det är skillnad mellan routes och courses. När använder man då routes?
Quote from Elias Engqvist on 2 October 2008, 20:19Jag har en sån här: BILD:http://www.fitzz.com/images/products/PLRS800sdl.jpg Polar rs800sd och den har alla funktioner man kan önska som löpare. Nu har polar just släppt en som heter cx istället för sd med denna kan man även köpa en kadenssensor som använ
Jag har en sån här: BILD:http://www.fitzz.com/images/products/PLRS800sdl.jpg Polar rs800sd och den har alla funktioner man kan önska som löpare. Nu har polar just släppt en som heter cx istället för sd med denna kan man även köpa en kadenssensor som använ
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 20:24Smutt!
Smutt!
Quote from Camilla Höög on 3 October 2008, 09:53När man använder routes? Ja du, bra fråga 🙂
Jag gissar att det inte användes så mycket och därför plockades det bort.Jag kan tänka mig att det kan vara användbart vid tävlingar, vandringar etc. där man har ett antal kända waypoints/checkpoints och kan
När man använder routes? Ja du, bra fråga 🙂
Jag gissar att det inte användes så mycket och därför plockades det bort.
Jag kan tänka mig att det kan vara användbart vid tävlingar, vandringar etc. där man har ett antal kända waypoints/checkpoints och kan
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 10:22Jag har en Garmin 405 som jag köpte via ebay (från USA). Efter ett tag fick jag ett problem med den (den dog under tidtagningen). Efter kontakt med Garmin så fick jag skicka den till england. Fick en helt ny budad hem efter bara någon dag.
De behövde al
Jag har en Garmin 405 som jag köpte via ebay (från USA). Efter ett tag fick jag ett problem med den (den dog under tidtagningen). Efter kontakt med Garmin så fick jag skicka den till england. Fick en helt ny budad hem efter bara någon dag.
De behövde al