Quote from Camilla Höög on 3 October 2008, 10:23Global support och service är suveränt! 405:an är så ny att alla har kvar garantin.
Global support och service är suveränt! 405:an är så ny att alla har kvar garantin.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 10:26Enda är väl att om man köper i Sverige så ger Garmin Sverige ett extra år garanti.
Enda är väl att om man köper i Sverige så ger Garmin Sverige ett extra år garanti.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 11:07vad skönt att det gick så smidigt (när den gick sönder). jag var inne ett tag på att köpa i sverige men det där ändrade ju allt.. är lite inne på garmin 305 för den verkar ge mest för pengarna (även om polarklockan vore nåt, lite för dyr för mig bara.. )
vad skönt att det gick så smidigt (när den gick sönder). jag var inne ett tag på att köpa i sverige men det där ändrade ju allt.. är lite inne på garmin 305 för den verkar ge mest för pengarna (även om polarklockan vore nåt, lite för dyr för mig bara.. )
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 11:18Fick precis ett svar från Garmin Sverige;
"Garmin har en internationell garanti. Eventuella garantiärenden för enheter köpta i utlandet handhas av Garmin i England och garantitiden är 1år mot 3år vid köp i sverige. Svensk support ges ej på utlandsköpta en
Fick precis ett svar från Garmin Sverige;
"Garmin har en internationell garanti. Eventuella garantiärenden för enheter köpta i utlandet handhas av Garmin i England och garantitiden är 1år mot 3år vid köp i sverige. Svensk support ges ej på utlandsköpta en
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 11:21Vet inte om du skall ta exemplet ovan som regel.
Jag har ett antal bekanta som skickat in sina 305:or, samtliga har behövt kvitto och Garmin Sverige tar inte emot klockor köpta utomlands.
Global service och support skulle väl innebära att Garmin Sverig
Vet inte om du skall ta exemplet ovan som regel.
Jag har ett antal bekanta som skickat in sina 305:or, samtliga har behövt kvitto och Garmin Sverige tar inte emot klockor köpta utomlands.
Global service och support skulle väl innebära att Garmin Sverig
Quote from Camilla Höög on 3 October 2008, 12:42Garmin Sverige är småsinta och onda varelser. Helt sjukt att de inte tar emot icke svenskköpta klockor. De är ju av deras eget märke!
Den riktiga supporten är global.
Garmin Sverige är småsinta och onda varelser. Helt sjukt att de inte tar emot icke svenskköpta klockor. De är ju av deras eget märke!
Den riktiga supporten är global.
Quote from ellen olsson on 3 October 2008, 19:02De tar knappt emot svensksålda Garmin. Läs gärna diverse GPS-trådar på Utsidan och förundras över Garmin Sveriges kundbemötande...
De tar knappt emot svensksålda Garmin. Läs gärna diverse GPS-trådar på Utsidan och förundras över Garmin Sveriges kundbemötande...