Quote from Guest on 10 August 2012, 20:32Som en liten avknoppningstråd ifrån tråden "Hur snabb kan man bli" kommer den här tråden att handla om hur just JAG ska bli snabbare.
Nuvarande pers (löpning):
5 km - 31:08 (SU 13e september 2009)
10 km - 62:36 (VU 16e oktober 2011)
15km - 1:44:12 (SU Tr
Som en liten avknoppningstråd ifrån tråden "Hur snabb kan man bli" kommer den här tråden att handla om hur just JAG ska bli snabbare.
Nuvarande pers (löpning):
5 km - 31:08 (SU 13e september 2009)
10 km - 62:36 (VU 16e oktober 2011)
15km - 1:44:12 (SU Tr
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 20:42Spännande. 🙂 Jag håller tummarna. (Ifall det inte redan har framgått alltså...)
Spännande. 🙂 Jag håller tummarna. (Ifall det inte redan har framgått alltså...)
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 20:46Det ska bli intressant att följa det här.
"klickar på spara i favvolistan"
Det ska bli intressant att följa det här.
"klickar på spara i favvolistan"
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 21:19Nu väntar vi ju på att experterna skall komma in och lägga upp en plan men vill ändå tipsa om två alternativa träningsmetoder som hjälpt mig från att vara en överviktig soffpotatis till att springa milen på 44 minuter.
Många förespråkar ju crosstraining
Nu väntar vi ju på att experterna skall komma in och lägga upp en plan men vill ändå tipsa om två alternativa träningsmetoder som hjälpt mig från att vara en överviktig soffpotatis till att springa milen på 44 minuter.
Många förespråkar ju crosstraining
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 21:26Första passet genomfört. 5km asfalt (av tvång för att slippa myggen!). Letade rätt på mitt komforttempo och för dagen ligger det på 6:40/km. Helt okej med tanke på hur lite jag sprungit i år.
Niklas: Förutom att jag verkligen avskyr att cykla så föredrar
Första passet genomfört. 5km asfalt (av tvång för att slippa myggen!). Letade rätt på mitt komforttempo och för dagen ligger det på 6:40/km. Helt okej med tanke på hur lite jag sprungit i år.
Niklas: Förutom att jag verkligen avskyr att cykla så föredrar
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 21:39Jag har experimenterat mycket med löpband under våren eftersom jag hade en alpin expedition i somras. Jag kan säga att om du tränar på gym så sätt löpbandet på 14% lutning, hastigheten på 4.8 km/h och kör sedan i 90 minuter. Det motsvarar ungefär 1000 höj
Jag har experimenterat mycket med löpband under våren eftersom jag hade en alpin expedition i somras. Jag kan säga att om du tränar på gym så sätt löpbandet på 14% lutning, hastigheten på 4.8 km/h och kör sedan i 90 minuter. Det motsvarar ungefär 1000 höj
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 21:40Löpband? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/blink.gif
När det finns en hel VÄRLD där ute att springa i??
Löpband? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/blink.gif
När det finns en hel VÄRLD där ute att springa i??
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 21:58Crosstrainer? När det finns en hel värld att cykla i? 😉
Crosstrainer? När det finns en hel värld att cykla i? 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 21:59Ps. Hatar också cykel. Ds.
Ps. Hatar också cykel. Ds.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 22:07Alla blir salig på sin fason. 🙂
Bra början, Jessie!
Alla blir salig på sin fason. 🙂
Bra början, Jessie!