Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 08:58Oj! Här var det en hejdlös aktivitet helt plötsligt, vad kul! 😀
Försöker svara på allt nu då:Magnus: Jag har sprungit Midnattloppet (1:09:nåt, 2009=första milen nånsin!), Lidingö tjejlopp (2009 1:11:nåt) och Premiärmilen (1:05:44, 2011=pers!). Vintersä
Oj! Här var det en hejdlös aktivitet helt plötsligt, vad kul! 😀
Försöker svara på allt nu då:
Magnus: Jag har sprungit Midnattloppet (1:09:nåt, 2009=första milen nånsin!), Lidingö tjejlopp (2009 1:11:nåt) och Premiärmilen (1:05:44, 2011=pers!). Vintersä
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 09:09Japp, helt rätt. Kristina var nog lite seg i kolan där. 🙂
Du kan väl springa lopp även om det inte går att persa på det loppet. Det är ju en ypperlig ursäkt vid taskigt resultat. Bara att läsa alla träningskommentarer efter sådana lopp... 😉 bara att
Japp, helt rätt. Kristina var nog lite seg i kolan där. 🙂
Du kan väl springa lopp även om det inte går att persa på det loppet. Det är ju en ypperlig ursäkt vid taskigt resultat. Bara att läsa alla träningskommentarer efter sådana lopp... 😉 bara att
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 09:30Kristina: Klart jag kan, men är inte lopp (särskilt stora, populära jippolopp) mest bara på tok för DYR träning egentligen? Hade jag tyckt om känslan vid lopp hade jag nog åkt på små, lokala lopp stup i kvarten, men nu gör jag ju inte det så...
Kristina: Klart jag kan, men är inte lopp (särskilt stora, populära jippolopp) mest bara på tok för DYR träning egentligen? Hade jag tyckt om känslan vid lopp hade jag nog åkt på små, lokala lopp stup i kvarten, men nu gör jag ju inte det så...
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 09:53Jag undrar om du verkligen vill bli bättre, Jessie? När du blev bättre efter regelbunden träning (vintern 10/11), så var du nära men så sjönk tydligen träningen tillbaka. Vill inte träna före 19:00, vill inte tävla, vill inte använda pulsklocka för att få
Jag undrar om du verkligen vill bli bättre, Jessie? När du blev bättre efter regelbunden träning (vintern 10/11), så var du nära men så sjönk tydligen träningen tillbaka. Vill inte träna före 19:00, vill inte tävla, vill inte använda pulsklocka för att få
Quote from Elias Engqvist on 11 August 2012, 10:20Jag tror ju att det är problemet för de flesta som säger att dom inte kommer under tex 60min på milen - dom kanske vill vara där fast dom vill att det ska ske med magik inte med hård träning! (liten överdrift)
Jag tror ju att det är problemet för de flesta som säger att dom inte kommer under tex 60min på milen - dom kanske vill vara där fast dom vill att det ska ske med magik inte med hård träning! (liten överdrift)
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 10:31Nu är du faktiskt bara dryg Magnus. (t-)
Jag är den typen av person som när jag väl har bestämt mig bara GÖR det. Nu har jag bestämt mig. Tycker du då verkligen att det är relevant vad jag har gjort innan? Det VET jag ju redan att det INTE funkat! Jag är
Nu är du faktiskt bara dryg Magnus. (t-)
Jag är den typen av person som när jag väl har bestämt mig bara GÖR det. Nu har jag bestämt mig. Tycker du då verkligen att det är relevant vad jag har gjort innan? Det VET jag ju redan att det INTE funkat! Jag är
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 10:35Vad som fungerar för mig.
Struktur : Tidpunkter som passar mig/omgivningen, då blir det inte konflikter.
Orsak : När det är tungt, blir det lättare att komma ut om man vet varför man tränar.
Mål : Egna skapade mål håller mig på tå. Triggar mig när jag
Vad som fungerar för mig.
Struktur : Tidpunkter som passar mig/omgivningen, då blir det inte konflikter.
Orsak : När det är tungt, blir det lättare att komma ut om man vet varför man tränar.
Mål : Egna skapade mål håller mig på tå. Triggar mig när jag
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 10:50Sätt upp dom dryga personerna i jobbiga backarna. Fungerar för mig.
Svårt för värme, lätt för vinter.
Använd det till din fördel. Många lopp går på våren och då är vinterträning viktig. Många tappar motivation när det blir kallt och mörkt.
Lider också a
Sätt upp dom dryga personerna i jobbiga backarna. Fungerar för mig.
Svårt för värme, lätt för vinter.
Använd det till din fördel. Många lopp går på våren och då är vinterträning viktig. Många tappar motivation när det blir kallt och mörkt.
Lider också a
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 11:20Erik: (t+)
Jag försökte ju bara förklara varför jag misstänker att just tävlingar med nummerlapp inte gör mig starkare/snabbare. Jag blir inte mer taggad av lopp än av träningspass. Tävlingsnerven saknas liksom?
Det bevisas om inte annat av att jag rid
Erik: (t+)
Jag försökte ju bara förklara varför jag misstänker att just tävlingar med nummerlapp inte gör mig starkare/snabbare. Jag blir inte mer taggad av lopp än av träningspass. Tävlingsnerven saknas liksom?
Det bevisas om inte annat av att jag rid
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 11:35Det verkar som du redan vet allt du behöver veta Jessie. Jag skall inte störa mer.
Edit: Men jag är nyfiken på hur det går.
Det verkar som du redan vet allt du behöver veta Jessie. Jag skall inte störa mer.
Edit: Men jag är nyfiken på hur det går.