Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 11:09Hur går det med träningen? Känner du att det ligger på is eller är känns det som spring i benen?
Hoppas löpningen hjälper dig att rensa tankarna, den har ju olika funktion på oss alla.
Hur går det med träningen? Känner du att det ligger på is eller är känns det som spring i benen?
Hoppas löpningen hjälper dig att rensa tankarna, den har ju olika funktion på oss alla.
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 10:28Jag springer inte just nu. Alls. Det känns helt meningslöst.
Jag springer inte just nu. Alls. Det känns helt meningslöst.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 08:14Bra.
Har aldrig förstått varför man måste tvinga sig till saker.
OK. Det är populärt numera.Däremot kan man ju hitta sådant som man kan tänka sig.
Tillhör ju dessa som ej SKALL "springa" enligt vetenskapen.
Men då deltager jag i lopp. OBS! Deltager
Bra.
Har aldrig förstått varför man måste tvinga sig till saker.
OK. Det är populärt numera.
Däremot kan man ju hitta sådant som man kan tänka sig.
Tillhör ju dessa som ej SKALL "springa" enligt vetenskapen.
Men då deltager jag i lopp. OBS! Deltager
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 12:38Då håller jag ett öga på tråden/dig och ser när du hittat tillbaks. Det låter som ett klokt val att göra det som känns rätt för dig.
Då håller jag ett öga på tråden/dig och ser när du hittat tillbaks. Det låter som ett klokt val att göra det som känns rätt för dig.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 13:47Jag håller också ett öga. Som jag sa tidigare, starta upp tråden igen när du känner dig motiverad igen. Då kör vi så det ryker!
Styrkekramar?
Jag håller också ett öga. Som jag sa tidigare, starta upp tråden igen när du känner dig motiverad igen. Då kör vi så det ryker!
Styrkekramar?
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 09:13Tog mig iväg på GLIB-träning igår, men när jag kom dit kände jag verkligen att jag INTE ville träna i grupp e g e n t l i g e n, så jag tassade iväg ut på 5:an istället för 2:an som de andra sprang flera varv på med tidtagning (man kunde välja mellan 1, 2
Tog mig iväg på GLIB-träning igår, men när jag kom dit kände jag verkligen att jag INTE ville träna i grupp e g e n t l i g e n, så jag tassade iväg ut på 5:an istället för 2:an som de andra sprang flera varv på med tidtagning (man kunde välja mellan 1, 2
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 15:02Härligt! Bra jobbat måste jag säga. Och det låter som ett väldigt klokt val att köra på känslan för stunden.
Härligt! Bra jobbat måste jag säga. Och det låter som ett väldigt klokt val att köra på känslan för stunden.