Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 14:00Liten uppdatering igen - jag kom faktiskt iväg på gruppträningen i Borlänge.. MEN.. här är ett litet tips från coachen om vad man INTE ska göra:
-boka inte in flera saker FÖRE träningspasset, trots att jag stressade som ett skållat troll hann jag inte ri
Liten uppdatering igen - jag kom faktiskt iväg på gruppträningen i Borlänge.. MEN.. här är ett litet tips från coachen om vad man INTE ska göra:
-boka inte in flera saker FÖRE träningspasset, trots att jag stressade som ett skållat troll hann jag inte ri
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 15:14Hur många km blev det totalt?
Hur många km blev det totalt?
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 06:56Magnus: Jag har faktiskt inte en aning, hade inte klockan på mig och blev visad en genväg tillbaka av hon som skulle hålla ordning på kön. Plus att jag sprang omkring fram och tillbaka på samma hundra meter eller så sista 20 minuterna också? 45 minuter av
Magnus: Jag har faktiskt inte en aning, hade inte klockan på mig och blev visad en genväg tillbaka av hon som skulle hålla ordning på kön. Plus att jag sprang omkring fram och tillbaka på samma hundra meter eller så sista 20 minuterna också? 45 minuter av
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 11:09http://www.expressen.se/sport/ledare-later-tonaringar-att-tavla-med-tabletter/
http://www.expressen.se/sport/ledare-later-tonaringar-att-tavla-med-tabletter/
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 12:26Ibland undrar man om man skulle förbjuda all organiserad idrott för barn ...
Ibland undrar man om man skulle förbjuda all organiserad idrott för barn ...
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 13:29Ibland kan man tolka saker lite fel. Tänkte nu att Jessie är väl inget barn 🙂
Undrar om hon kommer i tid till Mellsta ikväll?
Ibland kan man tolka saker lite fel. Tänkte nu att Jessie är väl inget barn 🙂
Undrar om hon kommer i tid till Mellsta ikväll?
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 13:34Barn? bor ensam med egenhäst? Aha, vi har hittat Pippi isf!
Nej som vuxen så får man ha eget omdöme, men idrottsledare som pressar barn/ungdomar med skador elelr sjukdomar ... Sånt är inget vidare, men givetvis kan även vuxna skada sig när de använder smä
Barn? bor ensam med egenhäst? Aha, vi har hittat Pippi isf!
Nej som vuxen så får man ha eget omdöme, men idrottsledare som pressar barn/ungdomar med skador elelr sjukdomar ... Sånt är inget vidare, men givetvis kan även vuxna skada sig när de använder smä
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 22:19Jag kom i tid! 😀
...och har sprungit långa intervaller i "mellanmjölksgruppen".
Tre minuter och sen 1½ minut ståvila och sen försöka ta sig tillbaka till utgångspunkten (eller förbi) på nästa intervall . Sen tillbaka igen, 5 gånger allt som allt.
Lägg ti
Jag kom i tid! 😀
...och har sprungit långa intervaller i "mellanmjölksgruppen".
Tre minuter och sen 1½ minut ståvila och sen försöka ta sig tillbaka till utgångspunkten (eller förbi) på nästa intervall . Sen tillbaka igen, 5 gånger allt som allt.
Lägg ti
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 22:23Lidingöloppet - kortversionen.
Helt fantastiskt väder! (L) ÄNTLIGEN tillräckligt svalt för mig och jag springer i korta tights och kortärmad tröja.
15km i 7-tempo (effektivt löptempo är det som mätts, jag stängde av min Garmin när jag stod still för jag
Lidingöloppet - kortversionen.
Helt fantastiskt väder! (L) ÄNTLIGEN tillräckligt svalt för mig och jag springer i korta tights och kortärmad tröja.
15km i 7-tempo (effektivt löptempo är det som mätts, jag stängde av min Garmin när jag stod still för jag
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 22:24Idag åkte jag för övrigt inte till Borlänge och sprang eftersom jag istället tog farväl av min älskade hund. 🙁
Idag åkte jag för övrigt inte till Borlänge och sprang eftersom jag istället tog farväl av min älskade hund. 🙁