Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHjälp Jessie bli snabbare!
You need to log in to create posts and topics.

Jag har 3 döda hundar...dvs jag har haft hund - 3 gånger.
Dessutom. Jag satt och fikade i trädgården för två år sen då en bilförare körde förbi och passade på att köra över vår katt och smet sen. Han, katten, var bara halvdöd så jag fick gå dit och slå ih

Jo, jag märkte ju att jag mådde bättre av att springa förra veckan, men det hjälper inte de dagar då jag inte vill någonting utom att gosa ner mig i soffan med min hund, alternativt försöka truga i henne lite mer mat, någonting, vad som helst?

Det enda s

Om inte nåt annat dyker upp? Punkt.

Jessie: När min svägerska gick bort för ett par år sedan, alldeles för tidigt i livet, stack jag ut och sprang direkt efter dödsbudet. Jag sprang omkring som en galning på Södermalm, i spöregn, och grät. Ingen såg att jag grät tack vare regnet och OJ vad

Okej, Jessie har definitivt fattat poängen. Missad träning är missad träning och orsaken till missad träning har ingen större betydelse. Den är likväl missad. Kontinuitet är en av hörnstenarna för att utvecklas men vi funkar olika. Jag har själv svårt att

En (av flera) anledningar till att jag själv springer är att jag under det senaste året har åkt på ett par rejäla smällar i livet. Jag ville ha något i mitt liv som bestod av positiv utveckling istället den rad krossade förhoppningar som jag har inom andr

Jag tror att det här med träning när man är olycklig funkar ungefär som mat gör i samma läge kanske? En del tröstäter och andra (som jag) slutar nästan helt äta när de blir olyckliga. Jag KAN springa nu med, men det ger mig ingenting utom möjligen ett sty

Som sagt vi fungerar olika, och även olika vid olika tillfällen.
Krama hunden!

Jessie, se först och främst till att pyssla om din hund ordentligt.

Joakim
f d schäferägare

Jessie,

Jag är övertygad om att vi är många här som förstår hur du känner och som förstår dig.

Ta lite paus nu, sköt om dig och din hund. En tröstekram till dig och en krya-på-sig-kram till vovven!

/Kristina