Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 10:40Ja, och starta upp tråden igen när du känner dig motiverad. Då kan vi åter köra så det ryker, och du kan då bevisa (eftersom jag tolkar det som att du känner dig misstrodd/missförstådd av flera i tråden) att du faktiskt har det där jävla-anammat som du sk
Ja, och starta upp tråden igen när du känner dig motiverad. Då kan vi åter köra så det ryker, och du kan då bevisa (eftersom jag tolkar det som att du känner dig misstrodd/missförstådd av flera i tråden) att du faktiskt har det där jävla-anammat som du sk
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 15:26Linda: Det låter som en bra idé. Kan sägas i sammanhanget att min hund kaaanske kommer att komma upp i normal matmängd för hennes behov idag för första gången på en månad! Håll tummarna allihopa (och för att hon har gått UPP i vikt på tisdag när hon ska v
Linda: Det låter som en bra idé. Kan sägas i sammanhanget att min hund kaaanske kommer att komma upp i normal matmängd för hennes behov idag för första gången på en månad! Håll tummarna allihopa (och för att hon har gått UPP i vikt på tisdag när hon ska v
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 16:16För mig får du gärna berätta, men gör det som du mår bäst av. Håller tummarna för din hund. Kram!
För mig får du gärna berätta, men gör det som du mår bäst av. Håller tummarna för din hund. Kram!
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 16:35Jessie: Man kan också vända på resonemanget om missat träning.
Träning som blir av är träning som blir av. Var glad för varje gång du kommer ut och känn dig stolt för varje pass du genomför!
Jessie: Man kan också vända på resonemanget om missat träning.
Träning som blir av är träning som blir av. Var glad för varje gång du kommer ut och känn dig stolt för varje pass du genomför!
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 16:52I såna fall är jag stolt över att berätta att idag blev löppasset av! (V)
Det blev ett lätt och lugnt pass på min kuperade hemmabana. Tempot anpassades så att jag inte skulle tycka det var jobbigt ett enda steg och det funkade faktiskt. Ville inte ta i n
I såna fall är jag stolt över att berätta att idag blev löppasset av! (V)
Det blev ett lätt och lugnt pass på min kuperade hemmabana. Tempot anpassades så att jag inte skulle tycka det var jobbigt ett enda steg och det funkade faktiskt. Ville inte ta i n
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:41Mellanmjölkspass eller ej. Det var ett pass som blev av, bra gjort!
Vad är förhoppningarna/planen inför veckan som kommer? Brukar du ha ett mål/ en plan för veckan?
Varje söndag brukar jag lägga en minimumplan och en målplan. Funkar för mig.
PS. Kul a
Mellanmjölkspass eller ej. Det var ett pass som blev av, bra gjort!
Vad är förhoppningarna/planen inför veckan som kommer? Brukar du ha ett mål/ en plan för veckan?
Varje söndag brukar jag lägga en minimumplan och en målplan. Funkar för mig.
PS. Kul a
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 07:12Eftersom hunden har ätit som hon ska i TRE dagar I RAD nu (gör små glädjeskutt och hoppas på en viktökning när vi ska väga henne hos vet på tisdag) så har jag förhoppningar om tre pass den här veckan i alla fall.
Om ALLT går som det ska blir det gruppträ
Eftersom hunden har ätit som hon ska i TRE dagar I RAD nu (gör små glädjeskutt och hoppas på en viktökning när vi ska väga henne hos vet på tisdag) så har jag förhoppningar om tre pass den här veckan i alla fall.
Om ALLT går som det ska blir det gruppträ
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 08:50Det låter väl som en fenomenal plan. =)
Då följer jag veckan och hoppas allt går väl, missar dock att hålla koll på dig ons-fre då jag ska på konferens.. Men till helgen uppdaterar jag mig igen!
Det låter väl som en fenomenal plan. =)
Då följer jag veckan och hoppas allt går väl, missar dock att hålla koll på dig ons-fre då jag ska på konferens.. Men till helgen uppdaterar jag mig igen!
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 09:02Lycka till med den här veckan! Bra med hunden. 🙂
Lycka till med den här veckan! Bra med hunden. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 21:18Härligt! 🙂
Härligt! 🙂