Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 22:30Kul att höra om loppet Jessie 🙂 Nu kommer väl tråden att leva minst 1 år till 😉
Men, det är så sorgligt att höra om din hund 🙁 Kramar (L)
Kul att höra om loppet Jessie 🙂 Nu kommer väl tråden att leva minst 1 år till 😉
Men, det är så sorgligt att höra om din hund 🙁 Kramar (L)
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 23:34Hemskt tråkigt med din hund, Jessie. 🙁
Men nu har hunden inte ont eller mår dåligt längre. Den vetskapen tröstade åtminstone mig en del när jag var tvungen att ta min schäfer till veterinären för sista sprutan för ett antal år sedan.
Hemskt tråkigt med din hund, Jessie. 🙁
Men nu har hunden inte ont eller mår dåligt längre. Den vetskapen tröstade åtminstone mig en del när jag var tvungen att ta min schäfer till veterinären för sista sprutan för ett antal år sedan.
Quote from Elias Engqvist on 3 October 2012, 00:25Tråkigt att höra om hunden Jessie, även om man vet att det slutar så är det svårt då man är där.
Tråkigt att höra om hunden Jessie, även om man vet att det slutar så är det svårt då man är där.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 02:04Ledsamt med hunden, Jessie!
Ledsamt med hunden, Jessie!
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 09:10Kram! (L)
Kram! (L)
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 09:27Tråkigt med hunden.
Tråkigt med hunden.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 12:06Fy vad tråkigt med hunden!! Beklagar verkligen. 🙁
Fy vad tråkigt med hunden!! Beklagar verkligen. 🙁
Quote from Susan Hartley on 3 October 2012, 15:35Otroligt tråkigt att höra att din hund har fått somna in Jessie! 🙁
Otroligt tråkigt att höra att din hund har fått somna in Jessie! 🙁
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 17:11Beklagar av hela mitt hjärta Jessie. 🙁 kram!
Beklagar av hela mitt hjärta Jessie. 🙁 kram!
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 06:12Tack allihopa. (L)
Fast vi kanske skulle låta den här tråden få hålla sig hyfsat on topic ändå? Allt påminner mig visserligen om henne oavsett, men här skrev jag bara om det så att ni skulle förstå varför min träningskalender gapar tom på aktivitet...
Tack allihopa. (L)
Fast vi kanske skulle låta den här tråden få hålla sig hyfsat on topic ändå? Allt påminner mig visserligen om henne oavsett, men här skrev jag bara om det så att ni skulle förstå varför min träningskalender gapar tom på aktivitet...