Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 13:07Jag tycker också att ett fast schema funkar bättre. Men man måste också inse att man inte kan ligga på topp jämt. Ibland är man osugen, sliten och trött och då brukar jag byta plats på passen. Ett längre pass får byta plats med ett kortare eller ett snab
Jag tycker också att ett fast schema funkar bättre. Men man måste också inse att man inte kan ligga på topp jämt. Ibland är man osugen, sliten och trött och då brukar jag byta plats på passen. Ett längre pass får byta plats med ett kortare eller ett snab
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 13:08(Jaja, jag lovade att inte störa men man kan ju ändra sig. 😉 )
Såhär skrev du i början, Jessie.
"Jag är den typen av person som när jag väl har bestämt mig bara GÖR det. Nu har jag bestämt mig. "
Jag tycker inte de senaste veckornas träning lever upp
(Jaja, jag lovade att inte störa men man kan ju ändra sig. 😉 )
Såhär skrev du i början, Jessie.
"Jag är den typen av person som när jag väl har bestämt mig bara GÖR det. Nu har jag bestämt mig. "
Jag tycker inte de senaste veckornas träning lever upp
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 13:15Tibor - bra tips, tycker jag. Att förlänga "normalsträckan" utan att snegla alltför mycket på tiden tror jag är en mycket bra metod. Har sett exempel bland bekanta på just detta - när de gått ifrån att springa 3 km som ett standardpass till 5 km så har de
Tibor - bra tips, tycker jag. Att förlänga "normalsträckan" utan att snegla alltför mycket på tiden tror jag är en mycket bra metod. Har sett exempel bland bekanta på just detta - när de gått ifrån att springa 3 km som ett standardpass till 5 km så har de
Quote from Elias Engqvist on 13 September 2012, 13:29Det är ju så att det ALLTID händer något i livet. Om man är löpare/vill bli löpare så tacklar men det genom att springa en runda och genast känner man sig bättre till mods. Man sitter inte inne och deppar.
Förlåt Jessie, men det här illustrerar, som någo
Det är ju så att det ALLTID händer något i livet. Om man är löpare/vill bli löpare så tacklar men det genom att springa en runda och genast känner man sig bättre till mods. Man sitter inte inne och deppar.
Förlåt Jessie, men det här illustrerar, som någo
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 13:32Christer, mycket väl talat! Jag ställer mig bland de andra gnällgubbarna sålänge.
Christer, mycket väl talat! Jag ställer mig bland de andra gnällgubbarna sålänge.
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 13:32Sedan tror jag iofs det finns en gräns för när utvecklingen planar ut om man bara springer som andan faller på och ständigt i samma fart.
Jag har kapat 6-7 minuter på min miltid det senaste året. Detta är jag är helt övertygad om hade varit fullständigt
Sedan tror jag iofs det finns en gräns för när utvecklingen planar ut om man bara springer som andan faller på och ständigt i samma fart.
Jag har kapat 6-7 minuter på min miltid det senaste året. Detta är jag är helt övertygad om hade varit fullständigt
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 14:12Jag är ingen "löpare", men jag tycker om att springa och gör det gärna några gånger i veckan. Ibland har jag absolut ingen som helst lust att springa, nästan så att jag vill grina för att jag känner mig som en 5 åring som bli tvingad till att göra något d
Jag är ingen "löpare", men jag tycker om att springa och gör det gärna några gånger i veckan. Ibland har jag absolut ingen som helst lust att springa, nästan så att jag vill grina för att jag känner mig som en 5 åring som bli tvingad till att göra något d
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 14:37Ja Jessie du skriver själv i trådstarten:
"spring minst 5km varannan dag" tills Mackan säger nåt annat
Så det är bara att kubba på. 🙂 Du har ju världens chans här med massor av uppbackning och ett helt gäng med folk som kan pusha på dig. Det är klar
Ja Jessie du skriver själv i trådstarten:
"spring minst 5km varannan dag" tills Mackan säger nåt annat
Så det är bara att kubba på. 🙂 Du har ju världens chans här med massor av uppbackning och ett helt gäng med folk som kan pusha på dig. Det är klar
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 16:27Maria/Magnus/Christer: Det jag försöker svara på Niklas inlägg är väl egentligen att jag är i ett läge i livet just nu när det verkligen är SKIT SAMMA att bli snabbare.
Jag vet att han och ni har rätt, men jag tycker ändå det känns FEL att tro att den här
Maria/Magnus/Christer: Det jag försöker svara på Niklas inlägg är väl egentligen att jag är i ett läge i livet just nu när det verkligen är SKIT SAMMA att bli snabbare.
Jag vet att han och ni har rätt, men jag tycker ändå det känns FEL att tro att den här
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 17:10Heja Jessie,
ta hand om dig och hunden och kom tillbaka snart med fortsatt satsning.
Heja Jessie,
ta hand om dig och hunden och kom tillbaka snart med fortsatt satsning.