Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHjälp Jessie bli snabbare!
You need to log in to create posts and topics.

Krya på dig! Klart du inte ska springa med rasp i halsen.

En underbart inspirerade bra läsning, följer tråden med spänning och massor igenkännings punkter då jag själv kämpar som en gnu för förbättring!! 😉

Sjuk kan man vara några dagar, det är ok. Men nu har du sprungit totalt 8,5 kilometer denna månaden. Vad hände med 5 kilometer varannan dag?

Cykla kan vara bra crosstraining men inte när du cyklar i samma hastighet som vi andra springer. Öka tempot på di

Men Niklas? Jag cyklar INTE som träning över huvud taget, jag bara råkar registrera hur många kilometer jag TRANSPORTcyklar till och från jobbet och stallet/år av en helt orelaterad anledning. Jag HATAR att träningscykla och kommer ALDRIG mer göra det nu

Pigg o frisk ännu? Hoppas det! =)

Själv ska jag strax släpa mig till gymmet.. ska bara möka i mig lite fläskpannkaka först.. mums!

I princip alla har ursäkter till varför de inte tränar mer. En stor del av befolkningen har rättfärdigat varför de inte tränar alls. Att springa 5 kilometer 3 gånger i veckan tar ungefär 2,5 timme och då inkluderar jag tiden det tar att byta om innan och

"Att springa 5 kilometer 3 gånger i veckan tar ungefär 2,5 timme och då inkluderar jag tiden det tar att byta om innan och duscha efteråt."

En löpare som springer mellan 7 och 8 minuter per kilometer får svårt att hinna med att duscha med dina marginaler

Löpare som snittar 8 min/km är inga löpare.

Niklas: Jag skrev ingenstans att jag inte haft tid. Jag VET att jag har haft TID, det är ju LÖJLIGT att låtsas att man inte har tid när man snackar om att springa ungefär en halvtimme varannan dag.

Jag har inte haft varken ORK eller LUST pga de omständig

Jag vill inte sticka in huvudet i det här getingboet 🙂 och vet inte alls detaljerna i Jessies träning men jag tror att tråden åskådliggör ganska tydligt hur det ofta ser ut med träningen hos personer "som inte kan bli snabbare". Börjar man titta på stat