Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHjälp Jessie bli snabbare!
You need to log in to create posts and topics.

(t+)

Efter en vanvettigt hektisk helg som bl.a. innehöll en liten nätt tripp på 60 mil med hästtransport bakom bilen för att hämta hem min häst och allt vad det innebär av förberedelser och saker att ta hand om när man kommit fram etc så var det dags att ta ny

Bra Jessie!

Härligt jobbat, jag vet själv hur gärna jag hoppade över dom där backpassen. Och träningsvärk efter ridning är inte att leka med!

Najs! =)

Heja Jessie! 🙂

Det tycks vara de ostrukturerade passen som funkar bäst just nu? Igår sprang jag med en kompis som behövde lite "lätt jogg" för att förbereda kroppen på ett lopp som gick av stapeln idag. Jag skulle vara farthållare genom att helt sonika hålla mitt eget k

Grattis Jessie! Du verkar ha hittat receptet för att bli bättre och bättre 🙂

Du menar spring inte på sommaren och om du prompt måste springa på sommaren så spring inte på dagtid? 😉

Fasen också! 🙁
Jag har fått ett otrevligt rasp i halsen som gör att den här kvällen blir ett varmt bad och kura skymning i soffan istället för springa i regnet. 🙁 Tänker att det trots allt är bäst att ta det säkra före det osäkra och vila ikväll med

Ajaj, hoppas du kryar på dig. Det är den dära skolstartsbaskilusken som sprider sig som en snorig massa över landet. Hoppas det bara är känningar och att du snart är på banan igen!