Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 10:18(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 20:35Efter en vanvettigt hektisk helg som bl.a. innehöll en liten nätt tripp på 60 mil med hästtransport bakom bilen för att hämta hem min häst och allt vad det innebär av förberedelser och saker att ta hand om när man kommit fram etc så var det dags att ta ny
Efter en vanvettigt hektisk helg som bl.a. innehöll en liten nätt tripp på 60 mil med hästtransport bakom bilen för att hämta hem min häst och allt vad det innebär av förberedelser och saker att ta hand om när man kommit fram etc så var det dags att ta ny
Quote from Jonny Persson on 4 September 2012, 20:37Bra Jessie!
Bra Jessie!
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 08:18Härligt jobbat, jag vet själv hur gärna jag hoppade över dom där backpassen. Och träningsvärk efter ridning är inte att leka med!
Najs! =)
Härligt jobbat, jag vet själv hur gärna jag hoppade över dom där backpassen. Och träningsvärk efter ridning är inte att leka med!
Najs! =)
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 17:16Heja Jessie! 🙂
Heja Jessie! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 19:21Det tycks vara de ostrukturerade passen som funkar bäst just nu? Igår sprang jag med en kompis som behövde lite "lätt jogg" för att förbereda kroppen på ett lopp som gick av stapeln idag. Jag skulle vara farthållare genom att helt sonika hålla mitt eget k
Det tycks vara de ostrukturerade passen som funkar bäst just nu? Igår sprang jag med en kompis som behövde lite "lätt jogg" för att förbereda kroppen på ett lopp som gick av stapeln idag. Jag skulle vara farthållare genom att helt sonika hålla mitt eget k
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 11:42Grattis Jessie! Du verkar ha hittat receptet för att bli bättre och bättre 🙂
Grattis Jessie! Du verkar ha hittat receptet för att bli bättre och bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 16:21Du menar spring inte på sommaren och om du prompt måste springa på sommaren så spring inte på dagtid? 😉
Du menar spring inte på sommaren och om du prompt måste springa på sommaren så spring inte på dagtid? 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 21:22Fasen också! 🙁
Jag har fått ett otrevligt rasp i halsen som gör att den här kvällen blir ett varmt bad och kura skymning i soffan istället för springa i regnet. 🙁 Tänker att det trots allt är bäst att ta det säkra före det osäkra och vila ikväll med
Fasen också! 🙁
Jag har fått ett otrevligt rasp i halsen som gör att den här kvällen blir ett varmt bad och kura skymning i soffan istället för springa i regnet. 🙁 Tänker att det trots allt är bäst att ta det säkra före det osäkra och vila ikväll med
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 21:48Ajaj, hoppas du kryar på dig. Det är den dära skolstartsbaskilusken som sprider sig som en snorig massa över landet. Hoppas det bara är känningar och att du snart är på banan igen!
Ajaj, hoppas du kryar på dig. Det är den dära skolstartsbaskilusken som sprider sig som en snorig massa över landet. Hoppas det bara är känningar och att du snart är på banan igen!