Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 15:27Jag har inte varit hemma bara och reggar faktiskt bara på datorn, ej mobilen.
Uppdatering kommer snart, ska bara regga gårdagens superpass först! 😀
Jag har inte varit hemma bara och reggar faktiskt bara på datorn, ej mobilen.
Uppdatering kommer snart, ska bara regga gårdagens superpass först! 😀
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 19:52Vi fans kan bli lite otåliga ibland. 😉
Vi fans kan bli lite otåliga ibland. 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 21:02Torsdagen den 30e september. Jag hade inte ens löparkläderna med mig, men det var lugnt, jag kunde få låna? Skorna är visserligen "gympadojjor" men billiga skräpdito av klar "duger bara för att gå på stan i"-modell. Han vill ha med mig på ett "långpass" s
Torsdagen den 30e september. Jag hade inte ens löparkläderna med mig, men det var lugnt, jag kunde få låna? Skorna är visserligen "gympadojjor" men billiga skräpdito av klar "duger bara för att gå på stan i"-modell. Han vill ha med mig på ett "långpass" s
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 21:14Vi hejar på dig att du ska klå de magiska 30!
Vi hejar på dig att du ska klå de magiska 30!
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 21:17Fantastiskt rolig läsning, Jessie! Du kan. 🙂 Ja, vi hejar på dig.
Fantastiskt rolig läsning, Jessie! Du kan. 🙂 Ja, vi hejar på dig.
Quote from Tini Kjellin on 31 August 2012, 21:39Way to go Jessie. Det måste kännas skit skönt.
Way to go Jessie. Det måste kännas skit skönt.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 21:56Vilken häelig läsning. Grattis!
Vilken häelig läsning. Grattis!
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 21:56Bra Jessie!!!
Bra Jessie!!!
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 11:55Härlig läsning! (t+)
Härlig läsning! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 10:12Härligt!
Bra att du har någon som lockar ut dig i spåret. För min del har det gjort underverkt för resultaten, att ha någon att springa med.
Och det går att klämma sig under 6 min/km även om det kan gå trögt. Jag har själv gjort det. Mina resultat från
Härligt!
Bra att du har någon som lockar ut dig i spåret. För min del har det gjort underverkt för resultaten, att ha någon att springa med.
Och det går att klämma sig under 6 min/km även om det kan gå trögt. Jag har själv gjort det. Mina resultat från