Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHjälp Jessie bli snabbare!
You need to log in to create posts and topics.

Jag tänker också på det här med att få lite distans i benen, framförallt om du siktar på Lidingöloppet - har förstått att det är alla tre milen du planerar att köra. Fem kilometer känns som en minimilängd på passen (säger jag som egentligen mest bara lall

jag tycker mig minnas att jag nämnde orden "mängd" och "nöta" i början av tråden 😉

Jag har en fantastisk kontinuitet. Så det är alltså bara gubbvaden som fattas till 2:51! Var skaffar man sån?

Samt viss mängd och många mil i målfart Tibor! Gubbvaden ska du hålla dig undan för den är inget trevlig.

Attans. Jag misstäkte nästan att det behövdes lite mer än *bara* kontinuitet (och gubbvad). Då ställer jag om mina referensramar till lite mer realistiska mål. 🙂

Well, när jag började hjälpa Mårdhunden med träningen 2005 sprang han maran på nästan fyra timmar och förra året kom han äntligen in på 2:49. Det tog sex år av gradvis mängdökning men det gick. 🙂 Tålamod är nog långdistanslöparens viktigaste egenskap fö

Igår lyckades jag sumpa mitt löppass av en (iaf för mig!) helt ny anledning?! Jag skulle ta en powernap strax före sju på kvällen för jag kände mig seg. Det här är något jag gör ofta och brukar vakna självmant på nån kvart-halvtimme sådär och då vara bety

När man ökar träningsdosen (regelbundenheten ) behöver man oftast sova mer 😉

(t+) Javafan, DET skyller vi på! 😀

Fredagen var så nattsvart på jobbet att jag inte orkade göra något mer än allmänt fredagsmys på kvällen. Behövde verkligen det. Gårdagens pass byttes mot att ta sig till Slottsbacken och se när Lisa vann triathlontävlingen istället. Ibland måste man helt