Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHjälp Jessie bli snabbare!
You need to log in to create posts and topics.

Bra jobbat Jessie. Att du fick vila tyder på att du sprang med hög ansträngningsnivå. Bravo!!!

Ja, 7-tempo på den rundan, även om jag räknat bort ståvilan då, är faktiskt bra jobbat för mig, det vet jag sen tidigare. Nu ser jag dessutom fram emot nästa pass i samma backar - då j**lar! 😉

En liten koll bakåt i min kalender visar att jag inte försökt mig på just de där backarna sen 2009 (!) och då sprang jag visserligen uppför både lååånga backen och serpentinbacken utan någon vila, men mitt tempo blev då 7:30. Det passet sprang jag dessuto

Hur ser upplägget för veckan ut?

MoA: Den där frågan nu igen? Jag vet inte. 😉
Utom att det är löpning varannan dag som gäller fortfarande. Nått milpass, ett pass med tusingar och nåt "vi får väl se vad det blir när det blir färdigt"-pass kanske? Jobbar alltså fortfarande på med kontinui

Jag vet, jag är för jobbig.. haha.. jag suktar efter allt som har med löpning att göra just nu.. Till och med backpassen lockar! =D

Men det låter klokt med kontinutet. Jag fortsätter vara frågvis och snokar in då o då och ser vad du hittar på med. =)

Hmm... bara för att jag skrev att jag inte bryr mig om program så insåg jag att jag nog MÅSTE ha ett schema nu för sista månaden fram emot LL om det ska funka bra på dagen. (#)

Nån av "coacherna" som känner sig manad? Behöver ingen detaljstyrning och vet

Ta en bra, väl kuperad slinga och spring bara där! Du får bra styrka för att klara av upp- och nedförsbackar och syreupptagning på köpet. Kör träningarna i fartleksform. Olika långt olika dagar. Max 15km tycker jag räcker som långpass om du kör så. Det är

Nu var det några dagar sedan vi hörde av dig. Hur går det?

Ja, väntar med spänning på uppdatering!

Christers tips tycker jag låter som en bra uppladdning för LL och kombinerat med Mackans 5km varannan dag så är det ett komplett program för några veckor. När LL är avklarat kan man göra en utvärdering av resultate