Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 09:29Edward: Jo, fast nu importerade jag ju inte passet så vi kan nog inte skylla på Google maps. Jag skrev bara in sträckan och tiden och VIPS! blev jag långsammare. Har säkert med någon form av avrundning att göra, både i klockan och på fb.
Edward: Jo, fast nu importerade jag ju inte passet så vi kan nog inte skylla på Google maps. Jag skrev bara in sträckan och tiden och VIPS! blev jag långsammare. Har säkert med någon form av avrundning att göra, både i klockan och på fb.
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 17:52Heja Jessie! Följer tråden med intresse - det är klart du ska skriva ut all din träning! Då kanske jag kan knycka några idéer också, för jag vill också bli snabbare:D
Heja Jessie! Följer tråden med intresse - det är klart du ska skriva ut all din träning! Då kanske jag kan knycka några idéer också, för jag vill också bli snabbare:D
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 21:28Kroppen har iaf känts helt okej idag, men så har jag ju inte heller bett den om något särskilt. En liten promenad till affären med hunden.. solat på baksidan av huset.. lagat lite mat och ätit den.. legat på soffan och slöglott på TVn.. och spelat på tok
Kroppen har iaf känts helt okej idag, men så har jag ju inte heller bett den om något särskilt. En liten promenad till affären med hunden.. solat på baksidan av huset.. lagat lite mat och ätit den.. legat på soffan och slöglott på TVn.. och spelat på tok
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 22:43Idag ville jag verkligen INTE springa! Satt hemma i soffan och tyckte till och med en nystart på Dallas ( BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/blink.gif ) kändes som en viktigare detalj i mitt liv än ett löppass!? Men när jag väl gav mig u
Idag ville jag verkligen INTE springa! Satt hemma i soffan och tyckte till och med en nystart på Dallas ( BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/blink.gif ) kändes som en viktigare detalj i mitt liv än ett löppass!? Men när jag väl gav mig u
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 22:47Just ja, medans jag minns det - TACK! till Henrik D som tipsade mig om att jag själv kan lägga in laps på min Garmin med den där knappen längst ner till höger. Det hade jag ju inte en aaaaning om, men nu blir det ju mycket bättre när jag springer interval
Just ja, medans jag minns det - TACK! till Henrik D som tipsade mig om att jag själv kan lägga in laps på min Garmin med den där knappen längst ner till höger. Det hade jag ju inte en aaaaning om, men nu blir det ju mycket bättre när jag springer interval
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 23:02Härligt, Jessie! Ibland dyker de där sköna passen upp när man som minst anar det. Och när man är som minst sugen på att springa.
Härligt, Jessie! Ibland dyker de där sköna passen upp när man som minst anar det. Och när man är som minst sugen på att springa.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 06:51Härligt! Plötsligt händer det, för oss alla ofta mer sällan än önskvärt. Dock väl värt att vänta på! 🙂
Härligt! Plötsligt händer det, för oss alla ofta mer sällan än önskvärt. Dock väl värt att vänta på! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 10:42Lustigt nog tycker jag det ofta blir så, de bästa passen blir de där som man knappt kom iväg ut på...
Lustigt nog tycker jag det ofta blir så, de bästa passen blir de där som man knappt kom iväg ut på...
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 16:07Hmm... eftersom det tycks funka med sånt jag INTE gillar den här vändan så...
...har jag nu kommit på att jag kanske ska dra iväg och göra DET HÄR också:http://www.goteborgsvarvet.se/Lopare/Loparkvallar/Borlange/
Jag gillar ju inte att springa i grupp,
Hmm... eftersom det tycks funka med sånt jag INTE gillar den här vändan så...
...har jag nu kommit på att jag kanske ska dra iväg och göra DET HÄR också:
http://www.goteborgsvarvet.se/Lopare/Loparkvallar/Borlange/
Jag gillar ju inte att springa i grupp,
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 08:00Är det bra när man redan gruvar sig för dagens löppass? (#)
Hur som helst så har jag lite inspirationsbrist så ni får jättegärna ge mig ett pass att springa idag med. 🙂
Är det bra när man redan gruvar sig för dagens löppass? (#)
Hur som helst så har jag lite inspirationsbrist så ni får jättegärna ge mig ett pass att springa idag med. 🙂