Quote from Tini Kjellin on 16 August 2012, 22:19Fröknarna Karlsson i Runday lurade ut oss på backintervaller idag så för att inte jag ska lida ensam tycker jag du kan köra backintervaller imorgon. 😉
Fröknarna Karlsson i Runday lurade ut oss på backintervaller idag så för att inte jag ska lida ensam tycker jag du kan köra backintervaller imorgon. 😉
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 22:28Om man kan springa avspänt i hög fart om så bara 100 m, har man bättre förutsättningar att bli snabbare på milen än om man inte alls kan springa fort utan att det känns jättefel o jättejobbigt.
Om man kan springa avspänt i hög fart om så bara 100 m, har man bättre förutsättningar att bli snabbare på milen än om man inte alls kan springa fort utan att det känns jättefel o jättejobbigt.
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 22:56Jessie, jag tycker oxå det är roligare att du kör denna variant ist för schema. 😀
Jessie, jag tycker oxå det är roligare att du kör denna variant ist för schema. 😀
Quote from Elias Engqvist on 17 August 2012, 07:28Att säga att någon springer i tex 3:30-fart är ju bara att ange en hastighet. Det har ingenting att göra med hur långt man orkar springa. Ekvivalent med att säga att du springer i 11km/h. Det betyder varken att du orkar springa en timme eller 11 km, det ä
Att säga att någon springer i tex 3:30-fart är ju bara att ange en hastighet. Det har ingenting att göra med hur långt man orkar springa. Ekvivalent med att säga att du springer i 11km/h. Det betyder varken att du orkar springa en timme eller 11 km, det ä
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:45Kan vi kanske sluta snöa in på vad jag hade för maxhastighet på sprintintervaller för nån vecka sen enligt min Garmin och min egen oförmåga att göra om en kurva till information man har någon nytta av? Tack?
Edward: Backintervaller it is then.
Kan vi kanske sluta snöa in på vad jag hade för maxhastighet på sprintintervaller för nån vecka sen enligt min Garmin och min egen oförmåga att göra om en kurva till information man har någon nytta av? Tack?
Edward: Backintervaller it is then.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 11:26Lycka till Jessie. Gogogo!!!!! 🙂
Lycka till Jessie. Gogogo!!!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 13:31Backintervallerna jag skulle sprungit igår blev av idag. Varför kommer framgå senare ikväll.... BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-merv/shades.gif
Man kanske ska springa fler vändor än jag gjorde idag för att det ska vara "på riktigt" men tre
Backintervallerna jag skulle sprungit igår blev av idag. Varför kommer framgå senare ikväll.... BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-merv/shades.gif
Man kanske ska springa fler vändor än jag gjorde idag för att det ska vara "på riktigt" men tre
Quote from Tini Kjellin on 18 August 2012, 14:21Bra där! Ser fram emot att upptäcka varför de hamnade dagen efter. 🙂
Bra där! Ser fram emot att upptäcka varför de hamnade dagen efter. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 21:47Eftersom jag har haft ganska stora problem med träningsvärk efter intervallpass så kör jag idag ett litet experiment med mig själv. Jag sprang backintervaller mitt på dagen (12:00) och nu kom jag just in efter en komforttemporunda runt "kvarteret".
Däreme
Eftersom jag har haft ganska stora problem med träningsvärk efter intervallpass så kör jag idag ett litet experiment med mig själv. Jag sprang backintervaller mitt på dagen (12:00) och nu kom jag just in efter en komforttemporunda runt "kvarteret".
Däreme
Quote from Tini Kjellin on 18 August 2012, 22:30Håller med om att det är lite irriterande att Funbeat (Google maps) justerar längden på passet och därmed hastigheten.
Kul jämförelse med ridsporten där, borde jag ha känt till. Eftersom jag gärna drar paralleller mellan människa och djur annars borde ja
Håller med om att det är lite irriterande att Funbeat (Google maps) justerar längden på passet och därmed hastigheten.
Kul jämförelse med ridsporten där, borde jag ha känt till. Eftersom jag gärna drar paralleller mellan människa och djur annars borde ja