Quote from Jonny Persson on 16 August 2012, 11:46Bör och bör vara. Jag hävdar med bestämdhet att det viktigaste för Jessie är att få kontinuitet i träningen och att intervaller än så länge är överkurs.
/Han som faktiskt gjorde 2:51 på maran en säsong han inte tålde intervallträning på grund av gubbvad
Bör och bör vara. Jag hävdar med bestämdhet att det viktigaste för Jessie är att få kontinuitet i träningen och att intervaller än så länge är överkurs.
/Han som faktiskt gjorde 2:51 på maran en säsong han inte tålde intervallträning på grund av gubbvad
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 12:08Om ni bara kommer överens om vad jag ska köra för pass imorgon så lovar jag att det blir av. Det tycker jag känns som en vettig arbetsfördelning. 😉
Pssst Håsen, sååå långsamt är inte 7:10-tempo för den som har ett pers på milen på 62:36... (H)
Om ni bara kommer överens om vad jag ska köra för pass imorgon så lovar jag att det blir av. Det tycker jag känns som en vettig arbetsfördelning. 😉
Pssst Håsen, sååå långsamt är inte 7:10-tempo för den som har ett pers på milen på 62:36... (H)
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 12:27Men Jessie kan inte få Gubbvad.
Men Jessie kan inte få Gubbvad.
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 12:30Heter det kärringvad då?
Heter det kärringvad då?
Quote from Elias Engqvist on 16 August 2012, 12:37kärring vaddå?
kärring vaddå?
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 12:38Ska vi slå vad?
Ska vi slå vad?
Quote from Elias Engqvist on 16 August 2012, 12:39Det kallas misshandel (Eller mrshandel om hon är gift)
Det kallas misshandel (Eller mrshandel om hon är gift)
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 12:46Gubbhumor..
Gubbhumor..
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 12:56Nänä, misshandel, och såväl mrshandel, är förbjudet. Lyder under kopplerilagen tror jag bestämt.
Nänä, misshandel, och såväl mrshandel, är förbjudet. Lyder under kopplerilagen tror jag bestämt.
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 13:12Jag brukar köra med taktiken att om det känns urbota jobbigt att ge mig ut, då gör jag ett favvopass (oftast 1-1,5 mil i prattempo), det gör att jag faktiskt genomför passet och är lite mer taggad att göra nått mer krävande (läs flåsigt) till nästa pass.
Jag brukar köra med taktiken att om det känns urbota jobbigt att ge mig ut, då gör jag ett favvopass (oftast 1-1,5 mil i prattempo), det gör att jag faktiskt genomför passet och är lite mer taggad att göra nått mer krävande (läs flåsigt) till nästa pass.