Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 14:15Heja Jessie! Ska följa dig med spänning och peppa så gott jag kan. (t+)
Heja Jessie! Ska följa dig med spänning och peppa så gott jag kan. (t+)
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 10:32Med stukad fot och noll vardagsglädje utan löpning (dramatiskt men är just nu lite bitter) så behöver jag denna tråden. Det är klart du ska skriva alla dina pass!
Funderar på att starta en likadan tråd fast i styrketräning, för goda råd kan man behöva nä
Med stukad fot och noll vardagsglädje utan löpning (dramatiskt men är just nu lite bitter) så behöver jag denna tråden. Det är klart du ska skriva alla dina pass!
Funderar på att starta en likadan tråd fast i styrketräning, för goda råd kan man behöva nä
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 12:15Eftersom gårdagen blev FÖR hektisk med jobbintervju i Sthlm på morgonen och jobb i Avesta från 14-22 så blev det inget sprunget igår. Som "straff" för det tvingade jag mig idag ut och träna på det jag är i särklass SÄMST på - springa på förmiddagen OCH sp
Eftersom gårdagen blev FÖR hektisk med jobbintervju i Sthlm på morgonen och jobb i Avesta från 14-22 så blev det inget sprunget igår. Som "straff" för det tvingade jag mig idag ut och träna på det jag är i särklass SÄMST på - springa på förmiddagen OCH sp
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 12:53Heja! Bra att träna det du är sämst på. Det du är bäst på behöver du ju inte att träna. Onödigt att bli för bra liksom.
Heja! Bra att träna det du är sämst på. Det du är bäst på behöver du ju inte att träna. Onödigt att bli för bra liksom.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 12:54Ja, oh ja. Jätteonödigt. 😉
Ja, oh ja. Jätteonödigt. 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 13:18Ja, gud...fråga bara mig till exempel. 😉
Ja, gud...fråga bara mig till exempel. 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 13:57Fast man behöver ju såväl känna sig lite bra emellanåt. Därför behöver man också träna det man är bra på.
Fast man behöver ju såväl känna sig lite bra emellanåt. Därför behöver man också träna det man är bra på.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 20:52Ursäkta, men är det verkligen SANT att du kom ner på 3.30-tempo på korta intervaller? För en kvinnlig otränad motionär borde det vara omöjligt att springa så urbota fort, även om intervallerna är korta. Om det verkligen var så så är du ju en ruskigt snabb
Ursäkta, men är det verkligen SANT att du kom ner på 3.30-tempo på korta intervaller? För en kvinnlig otränad motionär borde det vara omöjligt att springa så urbota fort, även om intervallerna är korta. Om det verkligen var så så är du ju en ruskigt snabb
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 20:593:30-tempo = 100 meter på 21 sekunder. Det är ju ganska långsamt rent av, och Jessie skrev väl inte ur lång intervallen var heller?
3:30-tempo = 100 meter på 21 sekunder. Det är ju ganska långsamt rent av, och Jessie skrev väl inte ur lång intervallen var heller?
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 21:03Sandra/Sara: Ja, de var väl ungefär 100 meter? Två stolpar liksom, inte långt oavsett utan riktiga sprintintervaller. Jag är nog lika långsam på 100 meter nu som jag var på 60 när jag gick i skolan.. då jag till och med blev slagen av tjejen som de elaka
Sandra/Sara: Ja, de var väl ungefär 100 meter? Två stolpar liksom, inte långt oavsett utan riktiga sprintintervaller. Jag är nog lika långsam på 100 meter nu som jag var på 60 när jag gick i skolan.. då jag till och med blev slagen av tjejen som de elaka