Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 13:31Jag tycker det är roligt att försöka nå uppsatta mål, och jag tycker träningen är rolig när jag inte tränar, påstå att det är roligt att springa en snabbdistans på löparbana är nog att ta i, man kanske vill springa 7 - 8 km, startar så snabbt man vågar, f
Jag tycker det är roligt att försöka nå uppsatta mål, och jag tycker träningen är rolig när jag inte tränar, påstå att det är roligt att springa en snabbdistans på löparbana är nog att ta i, man kanske vill springa 7 - 8 km, startar så snabbt man vågar, f
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 09:55Conny: Löparbanor är sällan roliga... om man inte ser ANDRA springa på dem på TV förstås! (H)
Conny: Löparbanor är sällan roliga... om man inte ser ANDRA springa på dem på TV förstås! (H)
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 10:02Pass nummer två - tusingar (med flygande start 😉 ) i mitt tänkta måltempo!
Upptäckte att den där funktionen jag inte kände att jag behövde när jag köpte min Garmin nu fattas mig... jag kan nämligen inte sätta ett larm på att hålla mig inom/under/över ett
Pass nummer två - tusingar (med flygande start 😉 ) i mitt tänkta måltempo!
Upptäckte att den där funktionen jag inte kände att jag behövde när jag köpte min Garmin nu fattas mig... jag kan nämligen inte sätta ett larm på att hålla mig inom/under/över ett
Quote from Elias Engqvist on 13 August 2012, 10:21Jo, gör det!
Jo, gör det!
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 10:22@Jessie
Min Garmin (gammal modell) har en intervallfunktion där man kan ställa in sträcka/tid för löpningen och vilan. Det kanske din också har?
@Jessie
Min Garmin (gammal modell) har en intervallfunktion där man kan ställa in sträcka/tid för löpningen och vilan. Det kanske din också har?
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 10:26Håller med Christer, skriv på bara! 🙂
Är jättenyfiken på hur det ska gå för dig.
Håller med Christer, skriv på bara! 🙂
Är jättenyfiken på hur det ska gå för dig.
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 10:31Mattias: Jodå, det har min modell också, men nu var det ju hastigheten jag ville hålla koll på och inte tiden. 🙂
Christer/Maria: Inser ni hur många inlägg det blir då?? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/goodgrief.gif
Mattias: Jodå, det har min modell också, men nu var det ju hastigheten jag ville hålla koll på och inte tiden. 🙂
Christer/Maria: Inser ni hur många inlägg det blir då?? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/goodgrief.gif
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 10:40Heja-heja Jessie!!!! (t+)
Värmde du upp ordentligt innan? Man kan nästan tro att du vid 3:e intervallen var färdiguppvärmd. 🙂 När jag ska köra intervaller värmer jag först upp 2K i lite stegrande fart och kör sedan några korta koordinationslopp för att
Heja-heja Jessie!!!! (t+)
Värmde du upp ordentligt innan? Man kan nästan tro att du vid 3:e intervallen var färdiguppvärmd. 🙂 När jag ska köra intervaller värmer jag först upp 2K i lite stegrande fart och kör sedan några korta koordinationslopp för att
Quote from Elias Engqvist on 13 August 2012, 10:42Jessie, tråden handlar ju om dig! Skriv VARJE pass här så har du ytterligare lite press (även om du kanske inte behöver den nu...så kanske senare)
Dom som tycker det blir för mycket kan klicka på "Markera ointressant"
Jessie, tråden handlar ju om dig! Skriv VARJE pass här så har du ytterligare lite press (även om du kanske inte behöver den nu...så kanske senare)
Dom som tycker det blir för mycket kan klicka på "Markera ointressant"
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 10:44Kristina: Jag joggade igång, men kanske inte tillräckligt länge? Tror det är en sån där sak som jag gör för lite, för jag tänker att jag ska bli trött/slak av uppvärmningen med. Det är ju trots allt inte sååå stor skillnad i fart på uppvärmningsjogg och d
Kristina: Jag joggade igång, men kanske inte tillräckligt länge? Tror det är en sån där sak som jag gör för lite, för jag tänker att jag ska bli trött/slak av uppvärmningen med. Det är ju trots allt inte sååå stor skillnad i fart på uppvärmningsjogg och d