Quote from Elias Engqvist on 13 August 2012, 10:48Jo, uppvärmning är viktigt inför intervaller! Du kan ju alltid köra kilometersträckan utmed älven fram och tillbaka en gång så har du värmt upp i 2km - jag kommer ihåg att jag ville inte heller värma upp då jag började med intervaller för c:a 100 år sen a
Jo, uppvärmning är viktigt inför intervaller! Du kan ju alltid köra kilometersträckan utmed älven fram och tillbaka en gång så har du värmt upp i 2km - jag kommer ihåg att jag ville inte heller värma upp då jag började med intervaller för c:a 100 år sen a
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 13:19Min första brukar alltid vara segast iofs, hur mycket jag än värmer upp. För mig är det dock viktigare att väcka upp pulsen med några korta ruscher, så att hjärtat är med på noterna, än att jogga en lång sväng. Men det kanske hänger ihop med att jag är så
Min första brukar alltid vara segast iofs, hur mycket jag än värmer upp. För mig är det dock viktigare att väcka upp pulsen med några korta ruscher, så att hjärtat är med på noterna, än att jogga en lång sväng. Men det kanske hänger ihop med att jag är så
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 14:49Christer: Sträckan utmed älven är snarare en mil och helt översållad med mygg (ett djur jag tyvärr är allergisk mot på en sån nivå att jag alltid har allergitabletter hemma för ifall om jag får för många bett samtidigt...) men jag köper tanken att det all
Christer: Sträckan utmed älven är snarare en mil och helt översållad med mygg (ett djur jag tyvärr är allergisk mot på en sån nivå att jag alltid har allergitabletter hemma för ifall om jag får för många bett samtidigt...) men jag köper tanken att det all
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 15:04http://www.amazon.co.uk/Run-Swim-Throw-Cheat-science/dp/0199581460
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 15:21Jag vill också ha ALLA pass i tråden! Detta är Funbeats bästa tråd just nu och jag vill veta allt! Jag känner igen mig mycket i din beskrivning.
Och jag hade så mycket nytta av Christers påstående om att 50% är mentalt och 50% mentalt igår på mitt längs
Jag vill också ha ALLA pass i tråden! Detta är Funbeats bästa tråd just nu och jag vill veta allt! Jag känner igen mig mycket i din beskrivning.
Och jag hade så mycket nytta av Christers påstående om att 50% är mentalt och 50% mentalt igår på mitt längs
Quote from Tini Kjellin on 13 August 2012, 18:10@Jessie: Jag tycker det lite sött att du oroar dig för att skriva för mycket i en tråd på Funbeat. Det har ju inte hindrat någon annan utan hör väl snarare till kutym här. Har man dessutom fått in fp David i tråden så kommer den att växa av bara farten. ;
@Jessie: Jag tycker det lite sött att du oroar dig för att skriva för mycket i en tråd på Funbeat. Det har ju inte hindrat någon annan utan hör väl snarare till kutym här. Har man dessutom fått in fp David i tråden så kommer den att växa av bara farten. ;
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 18:13Håller med, skriv allt!!!! Det här är en trevlig, intressant och rolig tråd, långt ifrån alla är det.
Och som svar på din fråga: än du. 🙂
Håller med, skriv allt!!!! Det här är en trevlig, intressant och rolig tråd, långt ifrån alla är det.
Och som svar på din fråga: än du. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 19:55Nåja Kristina, jag är ju trots allt 40 fyllda så sååå mycket äldre än jag kan du väl inte vara även om jag inser det futila i att bedöma utifrån en bild.
Nåja Kristina, jag är ju trots allt 40 fyllda så sååå mycket äldre än jag kan du väl inte vara även om jag inser det futila i att bedöma utifrån en bild.
Quote from Elias Engqvist on 13 August 2012, 20:00Mik: Det är dig själv du ska tacka ffa! Bra gjort att komma över en tröskel!
Mik: Det är dig själv du ska tacka ffa! Bra gjort att komma över en tröskel!
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 20:03Jag är 52
Jag är 52