Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:11De satsar på connoisseurer som gillar att köra fort.
De satsar på connoisseurer som gillar att köra fort.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:15Jag blir inte klar över varför du måste växla med yttersta tumleden? Beror det på den underliga varianten av styr-reglageinställning?
Jag trycker med insidan tummen-handen.
Jag blir inte klar över varför du måste växla med yttersta tumleden? Beror det på den underliga varianten av styr-reglageinställning?
Jag trycker med insidan tummen-handen.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:26"Nope, jag har kört med ShimaNO och det var ingen höjdare. Det blev Campagnolo efter det."
Och för mig var Campa ingen höjdare, alltså är även det skit. Eller? Jag är ju bara en glad motionär och med tanke på andra diskussioner här i forumet är det väl l
"Nope, jag har kört med ShimaNO och det var ingen höjdare. Det blev Campagnolo efter det."
Och för mig var Campa ingen höjdare, alltså är även det skit. Eller? Jag är ju bara en glad motionär och med tanke på andra diskussioner här i forumet är det väl l
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:28Japp, då blev det ännu en Shimano vs. Campa-trådkapning... Neverending story
Japp, då blev det ännu en Shimano vs. Campa-trådkapning... Neverending story
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:48Så värst glad låter du inte.
Så värst glad låter du inte.
Quote from Berit Bengtson on 7 February 2011, 17:54Fp. David ¤® skrev:
> Jag trycker med insidan tummen-handen.Men då måste du vrida handen/handleden inåt riktigt mkt.
För att sedan vrida tillbaka den för att kunna nå/vara beredd på att bromsa.
Eller hur?Jag vill fortfarande ha bildbevis för, eller ä
Fp. David ¤® skrev:
> Jag trycker med insidan tummen-handen.
Men då måste du vrida handen/handleden inåt riktigt mkt.
För att sedan vrida tillbaka den för att kunna nå/vara beredd på att bromsa.
Eller hur?
Jag vill fortfarande ha bildbevis för, eller ä
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:58Jag brukar använda både fram o bakbroms.
Jag brukar använda både fram o bakbroms.
Quote from Berit Bengtson on 7 February 2011, 18:07Tack för bekräftelsen på mina undringar i
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=943651#p944334
Tack för bekräftelsen på mina undringar i
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=943651#p944334
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 18:20Emil - Med klubbkrav blir du iaf en bättre tävlare! Generellt.
Emil - Med klubbkrav blir du iaf en bättre tävlare! Generellt.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 18:23Du kommer aldrig bli lika kul som Christer, Håkan!
Du kommer aldrig bli lika kul som Christer, Håkan!