Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 21:41Ah bra, en som har egna erfarenheter av skräpet. Där fick jag matnyttig info(t+)
Ah bra, en som har egna erfarenheter av skräpet. Där fick jag matnyttig info(t+)
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2008, 21:42Alltså Pia-Lena, 15kg säger dig kanske inte så mycket men för att en cykel ska bli rolig att köra (om man ska köra längre sträckor) bör den väga under 10 kg (tycker jag). Dessutom finns det ju massor av andra aspekter. Du fick ju några avskräckande exempe
Alltså Pia-Lena, 15kg säger dig kanske inte så mycket men för att en cykel ska bli rolig att köra (om man ska köra längre sträckor) bör den väga under 10 kg (tycker jag). Dessutom finns det ju massor av andra aspekter. Du fick ju några avskräckande exempe
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 21:45Säg att du pendlar med Biltemacykel om din älskade make pendlar med en Trabant.
Säg att du pendlar med Biltemacykel om din älskade make pendlar med en Trabant.
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 21:48Biltema har haft en racer utrustad med shimano 105 bak. Vikt 10 kg.
Mer om den och bild finns långt ner i denna tråd: http://happymtb.org/forum/read.php/1/402402
Biltema har haft en racer utrustad med shimano 105 bak. Vikt 10 kg.
Mer om den och bild finns långt ner i denna tråd: http://happymtb.org/forum/read.php/1/402402
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 21:49Utgått ur sortimentet!
Utgått ur sortimentet!
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 22:02För väl det.
För väl det.
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 22:08För fem-sex år sedan då den dök upp kostade den runt tusenlappen med 105grejor.
Helt felprisad! Den fick ett betydligt högre pris sedan.
Några lekkamrater hann köpa innan prishöjningen och fick därmed lämpliga vintercyklar. Nu har Harald Nyborg en lämpli
För fem-sex år sedan då den dök upp kostade den runt tusenlappen med 105grejor.
Helt felprisad! Den fick ett betydligt högre pris sedan.
Några lekkamrater hann köpa innan prishöjningen och fick därmed lämpliga vintercyklar. Nu har Harald Nyborg en lämpli
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 22:18Pia-Lena, du skriver att du ska använda cykeln som transport mellan hemmet och jobbet. Om du inte cyklade hur skulle du ta dig dit då? Tänker på att om du i stället åkte bil eller buss skulle det kunna kosta en del, pengar som du sparar in på att cykla. S
Pia-Lena, du skriver att du ska använda cykeln som transport mellan hemmet och jobbet. Om du inte cyklade hur skulle du ta dig dit då? Tänker på att om du i stället åkte bil eller buss skulle det kunna kosta en del, pengar som du sparar in på att cykla. S
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 22:33För att inte tala om vilken miljöinsats du gör 😀
Burn carbs, not gasoline!
För att inte tala om vilken miljöinsats du gör 😀
Burn carbs, not gasoline!
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 22:56Ja du Christer, undrar vad min nuvarande cykel väger. Orkar knappt lyfta upp den på cykelstället på dragkroken.
Ja du Christer, undrar vad min nuvarande cykel väger. Orkar knappt lyfta upp den på cykelstället på dragkroken.