Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHjälp mig med argument!
You need to log in to create posts and topics.

David: Ha Ha den skulle ta bra den 😀

Maria: Jag tjänar inget i pengar då jag cyklar till jobbet eftersom det är fullt möjligt att åka med maken till och från. Mitt jobb ligger efter samma väg som till hans och vi har samma arbetstider. Jag cyklar gärna

Nu snackar vi "våga vägra bil"!!!

Köp nu en bra cykel som du blir ETT med och klå honom också tidsmässigt.

Ett litet, men ack så gott råd. Med den cykeln så måste du träna så oääääändligt mycket mer än om du har en lätt, snabb och bara lite, lite dyrare cykel. Välj själv gubbe. Kass cykel= mycket träning för dig = mycket jobb för honom. För du är alldeles slut

eller lägg dig på rulle efter 😀

fnys bara åt honom. det hade jag gjort.

Just miljöaspekten väger tungt när det gäller cyklingens fördelar bland alla andra positiva saker, men främst är det kul och skön vardagsmotion.:-)

Ha ha, det blir svårt att klå honom tidsmässigt efter en 70-väg utan ett enda trafikljus, eller har jag mi

Förresten, kom på en sak! Kanske jag skulle ta och sättta ut en annons på blocket på hans Fiat Barchetta som står i garaget. Då skulle jag kunna få åtminstone TVÅ riktigt fina cyklar:D 😀 :D!!!

Ett argument är att du blir gladare och det är väl det viktigaste argumentet och dessutom drar väl maken direkt nytta av det också 🙂

Jag har testat. Hustrun hade cyklat till och från jobbet då och då under några år för att få träning. Då på en tung c

😀 Absolut!

"Säg att du pendlar med Biltemacykel om din älskade make pendlar med en Trabant."
Trabanter är häftiga, det är inte biltemacyklar.

När vi ändå är inne på bilar. Fiat Barchetta, trevlig bil men Fiat är ju sjukt dyrt att serva och hålla vid liv i det här l

Min motorfantast till man är färdig att sälja denna Fiat när som helst i vår, jag har inte ens hunnit provåkt den ännu då den blev köpt sent i höstas och ställdes av direkt. Dock har jag blivit lovad en tur i den innan den försvinner. Tyvärr ligger inte m