Quote from Fredrik Olsson on 23 March 2008, 21:18Hmm, spanar efter Mustang och köper Fiat??? 🙂
Hmm, spanar efter Mustang och köper Fiat??? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 21:21De hade en Mustang för tvåtusen på TV4 i morse.
Den verkar lämplig för honom så kan du köpa en Madonne WSD för resten av grynen.
De hade en Mustang för tvåtusen på TV4 i morse.
Den verkar lämplig för honom så kan du köpa en Madonne WSD för resten av grynen.
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 21:21Kanske ett försök att klara sig undan med ett billigare alternativ, precis som med min cykel. 😉
Kanske ett försök att klara sig undan med ett billigare alternativ, precis som med min cykel. 😉
Quote from Fredrik Olsson on 23 March 2008, 21:22Precis 🙂
Precis 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 21:23David: Bra förslag!
David: Bra förslag!
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 21:35"...fått för sig att han skall hjälpa mig med att hitta en bra cykel åt mig. "Hjälpen" är en cykel från Biltema".
Biltema har inte bra cyklar, de har billiga cyklar.Ska du cykla regelbundet i mer än ett halvår så är det ingen mening att köpa en cykel un
"...fått för sig att han skall hjälpa mig med att hitta en bra cykel åt mig. "Hjälpen" är en cykel från Biltema".
Biltema har inte bra cyklar, de har billiga cyklar.
Ska du cykla regelbundet i mer än ett halvår så är det ingen mening att köpa en cykel un
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 21:42Suck, det här kommer att bli svårare än jag kunnat tro. Allt jag vill ha är en bra, ändamålsenlig cykel men det är en djungel av märken och modeller. Finns det kurser i cykelköp;)?
Suck, det här kommer att bli svårare än jag kunnat tro. Allt jag vill ha är en bra, ändamålsenlig cykel men det är en djungel av märken och modeller. Finns det kurser i cykelköp;)?
Quote from Lotta W on 23 March 2008, 22:52"Man får köpa grisen i säcken och chansa"...
Om man kommer på att cykeln inte passar för alla ändamål kan man alltid köpa en till 😉
"Man får köpa grisen i säcken och chansa"...
Om man kommer på att cykeln inte passar för alla ändamål kan man alltid köpa en till 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 23:30"en bra, ändamålsenlig cykel"
Det beror ju på vad du ska ha den till. Ska du:
1. Mest träna med den (alltså en racercykel, se tidigare inlägg)
2. Ha den som en all-round cykel (alltså en kärringhoj, se tidigare inlägg), eller
3. Som transportcykel mesta
"en bra, ändamålsenlig cykel"
Det beror ju på vad du ska ha den till. Ska du:
1. Mest träna med den (alltså en racercykel, se tidigare inlägg)
2. Ha den som en all-round cykel (alltså en kärringhoj, se tidigare inlägg), eller
3. Som transportcykel mesta
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 23:40Du skrev i ditt första inlägg:
"en lämplig cykel för tjejvättern plus lite andra mindre lopp och för transport mellan arbetet och hemmet"
Så då låter det som om du antingen ska ha en racercykel eller en hybrid. För att göra det lite enklare, fundera på
Du skrev i ditt första inlägg:
"en lämplig cykel för tjejvättern plus lite andra mindre lopp och för transport mellan arbetet och hemmet"
Så då låter det som om du antingen ska ha en racercykel eller en hybrid. För att göra det lite enklare, fundera på