Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHjärnspöken inför tävlingar
You need to log in to create posts and topics.

Tack Johanna (L) skönt o få en levande berättelse...
Men (ursäkta mitt förvirrade intryck 😉 ) vad är SUB?

sub= under
4 i sammanhanget betyder 4h
h = timmar 😉

Aha tack! Då får jag va glad om jag klarar sub3, för då drar dom igen målet 😀

Du kommer inte att ha några som helst problem med att klara sub3 🙂

Ska springa ett långpass idag ihop med Maria (tack för stödet gumman (L) ) och se hur det går.
Efter det måste jag ta beslutet om jag verkligen ska springa halvmaran eller jag ska ringa arrangören och ändra till 10km istället... 🙁

Annette, jag vill citera dig själv "Den enda som misslyckas är den som aldrig försöker".

Hjärnspöken ska man skita i. Jag är mästare på hjärnspöken, och de är det värsta som finns. Jag drabbas av allehanda tvivel och när jag lyckats förkasta dem kommer d

Ja man kan komma på alla möjliga skäl att det lopp ska gå dåligt. Och under loppet kan man springa och tänka att "oj det går för fort jag kommer knäcka mig" eller "det går för sakta jag kommer aldrig imål" osv 😉

Är det inte ett minst lika rimligt alternativ att intervalla sig runt om det känns som att SPRINGA hela halvmaran blir för tungt?

Jag kör stenhårt enligt konceptet - Att fullfölja är att segra!

Det tycker jag att du också ska göra.

Hjärnspöken är nog rätt normala, tror jag. Jag har alltid dem, trots att jag snart ska springa mitt 6:e halvmarathonlopp och borde ha vant mig. Så just nu håller jag som bäst på att slå ihjäl några. 🙂

Min grundtanke är precis som Jessie skriver; att fu

Spöken kan hitta på konstiga saker. Smärta lite här och där dagarna innan. För att inte tala om vad proffsiga alla ser ut vid starten. Då brukar jag tänka- Ha ni kommer att bli trötta ni med fast ni ser så coola ut nu. Lycka till, att genomföra är en sege