Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 20:17Jag undrar om hon inte är lite lugnare nu (H:)
Jag undrar om hon inte är lite lugnare nu (H:)
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 20:49:@ Maria (L) (L) TACK TACK o åter TACK! Vet att detta kanske egentligen skulle skrivas i ett PM, men det Maria gjorde för mig idag måste alla bara få veta.
Jag sprang med henne i lördags o då klara jag knappt 90 minuter för jag hade gått ut för hårt den
:@ Maria (L) (L) TACK TACK o åter TACK! Vet att detta kanske egentligen skulle skrivas i ett PM, men det Maria gjorde för mig idag måste alla bara få veta.
Jag sprang med henne i lördags o då klara jag knappt 90 minuter för jag hade gått ut för hårt den
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 20:52Tack Sylvia de va också ett bra tips! som jag nog tror jag kan använda mig av
Och givetvis tack till alla er andra också. Tack och lov att FB finns, så jag kan få hjälp och stöd av er alla, alla era goda råd o tips kommer jag ha i huvet på lördag för jag
Tack Sylvia de va också ett bra tips! som jag nog tror jag kan använda mig av
Och givetvis tack till alla er andra också. Tack och lov att FB finns, så jag kan få hjälp och stöd av er alla, alla era goda råd o tips kommer jag ha i huvet på lördag för jag
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 21:01Tack för att du delade med dig Annette! Och Maria; vilken underbar vän du är!
Tack för att du delade med dig Annette! Och Maria; vilken underbar vän du är!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 21:15En sann vän - och påhittig (t+). Trevlig läsning!
En sann vän - och påhittig (t+). Trevlig läsning!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 23:44Ja "en kilometer i taget" kommer man iaf en bit på.
Ja "en kilometer i taget" kommer man iaf en bit på.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 09:08Tack! (L)
Tack! (L)
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:29Annette. Efter träningspassen på 15 km så var jag aldrig slut även om jag kunde vara rejält trött. Men jag litade på att jag alltid kan pressa mig några km till.
Annette. Efter träningspassen på 15 km så var jag aldrig slut även om jag kunde vara rejält trött. Men jag litade på att jag alltid kan pressa mig några km till.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:33Ja, precis så kändes de igår också. Jag hade mer att ge. Men jag vet ju också att de går upp o ner beroende på dagsformen.
Men nu vet jag iaf att det finns där inne någonstans...
Ja, precis så kändes de igår också. Jag hade mer att ge. Men jag vet ju också att de går upp o ner beroende på dagsformen.
Men nu vet jag iaf att det finns där inne någonstans...
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:47Jag slog ihjäl mitt eget hjärnspöke inför Midnattsloppet igår kväll! (V)
Har hela tiden tänkt att "jag kommer att krokna uppför backen till Sofia och sen kommer jag inte orka springa EFTER den heller". Ett riktigt snyggt litet hjärnspöke alltså... Inte b
Jag slog ihjäl mitt eget hjärnspöke inför Midnattsloppet igår kväll! (V)
Har hela tiden tänkt att "jag kommer att krokna uppför backen till Sofia och sen kommer jag inte orka springa EFTER den heller". Ett riktigt snyggt litet hjärnspöke alltså... Inte b