Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 11:02GRATTIS Jessie! Detta bevisar att de e bara vi själva som kan knäcka de där förbaskade spökena. Men de hjälper naturligtvis med stöd och hjälp (V)
GRATTIS Jessie! Detta bevisar att de e bara vi själva som kan knäcka de där förbaskade spökena. Men de hjälper naturligtvis med stöd och hjälp (V)
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 16:50Tack Jessie! Det är givetvis så jag måste tänka när backen kommer. (t+) Lycka till på lördag! (L)
Tack Jessie! Det är givetvis så jag måste tänka när backen kommer. (t+) Lycka till på lördag! (L)
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 18:45Tack! Jag har redan bestämt att jag ska springa "till nästa marschall..." hela backen upp.
Tack! Jag har redan bestämt att jag ska springa "till nästa marschall..." hela backen upp.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 19:45Risken finns att lilla Jessie lackar ur när jag kommer med kommentarer om Midnattsloppet och backen igen. Men, marschallerna måste jag berätta om.
Vi vandrar tillbaka ett sekel, och min debut på Midnattsloppet. Vi talar 1996 nu. Inget lopp innan så jag h
Risken finns att lilla Jessie lackar ur när jag kommer med kommentarer om Midnattsloppet och backen igen. Men, marschallerna måste jag berätta om.
Vi vandrar tillbaka ett sekel, och min debut på Midnattsloppet. Vi talar 1996 nu. Inget lopp innan så jag h
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 19:52Leif: *skrattar gott* 😀 (t+)
Tack för dagens garv 😀
Leif: *skrattar gott* 😀 (t+)
Tack för dagens garv 😀
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:10Grattis Jessie !
Det är alltid skönt att kunna besegra sin hjärnspöken (t+)
Lycka till på loppet !!
Grattis Jessie !
Det är alltid skönt att kunna besegra sin hjärnspöken (t+)
Lycka till på loppet !!
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:34Här lackas ingenting... det lackar ju inte ens mot jul. 😉
Särskilt inte efter att jag sprungit mitt superpass igår helt efter den länken som du skickade till mig. TACK LEIF! (t+)
Här lackas ingenting... det lackar ju inte ens mot jul. 😉
Särskilt inte efter att jag sprungit mitt superpass igår helt efter den länken som du skickade till mig. TACK LEIF! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 10:24😀 Inget läge för fladdriga byxor där!
😀 Inget läge för fladdriga byxor där!
Quote from Bjarne Lewin on 12 August 2009, 11:54Underbart Leif (H:)
Underbart Leif (H:)
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 12:42😀 Hade kanske gått LITE fortare om de tagit fyr i baken 😉
😀 Hade kanske gått LITE fortare om de tagit fyr i baken 😉