Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninghoppknä
You need to log in to create posts and topics.

tack för alla svar, ska se va vi kan göra

han har inte klagat på smärta på ett tag nu, men vi får se hur det blir nu när han ska öka tränigsmängden igen och börja springa lite lätt. hoppas det håller. vi gör vårat bästa 😛

Eva, hoppas de löser sig och att de inte är något allvarligt ,kramisar

Hej Eva!

Vanliga allmän-läkare kan man bara ha nytta av på ett sätt när det gäller sånna här skador, det är att dom kan skicka en remiss till nån kunnig.

Nu vet jag inte var ni bor och va det finns för möjligheter där men KRÄV att en idrotts-ortoped el

David: rekommentationer för läkare och sjukgymnaster i Göteborg mottages med stor tacksamhet. Det finns nog många med mig som behöver det emellanåt.

Som GAISare svider det 🙂 men inom sjukgymnastiken så har ifk-kliniken många duktiga som har olika sorts expertis, risken finns för lång väntetid men det är de värt, dom e dessutom trevliga och är bra på att pusha än när det går riktigt tungt, dom kostar

hej!

tyvärr så kommer vi inte bo nära göteborg snart, flyttar till karlstad nu i november, vet ingen som är duktig där då?

han har gått hos nån i karlstad men det var bara blahablaha. fick inget vettigt att göra bara vila å det hjälpte inte.

jag har

Idrottshälsan i Karlstad skall vara bra. Har bara haft mailkontakt med dem men fått bra svar på mina funderingar.

http://www.liv.se/Halsa-och-vard/Verksamheter-HoV/HHR/Idrottshalsan-i-Varmland/

Jag har bara hört tt om sjukgymnasterna vid Karlstads medicinska träningsinstitut http://www.kmti.se/ Dock har jag inte varit där själv så jag kan inte ge några förstahandsuppgifter.

tackar, detta verkar inte helt fel ska kika in på det mer när jag får tid. men tack på förhand

Har själv haft hopparknä, men sökte hjälp innan det han gå för långt. Var tillbaka och smärtfri på mindre än ett år.

Gick förövrigt hos en sjkukgymnast samt ortoped som har väldigt bra koll på idrottsskadro (de är ansvariga fört lag i basketligan samt äv