Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Du hittade det ändå fast jag glömde länken! Så bra att du gillade det. Då får vi bara hoppas att det gå bra att genomföra det också.

Har man din inställning så brukar det inte bli några problem 🙂

Hej Levis!

Jag har precis som du börjat med jogging i lugn takt och jag kör efter ett program som du kan hitta på http://www.c25k.com/ eller på min hemsida här http://www.ichimusai.org/2009/03/24/my-c25k/

Mitt mål är att klara av att jogga 5 km i maklig

Det Anders skriver är så kloka ord att det borde göras om till Funbeats nybörjar-FAQ. Jag blir alldeles tårögd här 🙂

En sak till att nämna är väl att om man är ute efter viktminskning så är det inte löp/joggingrundorna som åstadkommer det i sej själva,

Nu har jag varit ute på första rundan! Inte mycket till löpning, bara 2x1 minut, med gång däremellen (och före och efter). Det gick mycket lättare än jag trodde, så jag är jätteglad nu!

Govanor var ett väldigt bra ord, det måste jag börja använda!

Det d

Slogs av titeln på dissussionen...
Man kan bygga om titeln varje kvartal enligt följande schema
Hotta upp promenader med lätt jogging
Hotta upp lätt jogging med joggig
Hotta upp jogging med lätt löpning
Hotta upp lätt löpning med löpning
Hotta upp löpning

Hotta upp tokrusing med besök på psykakuten.
Hotta upp besök på psykakuten med roliga piller i glada färger.

Du har avslöjat mina hemliga planer! Sen tänkte jag skriva en bok om varje steg, och självklart blir böckerna bästsäljare på en gång (för det fin

Grattis Levis! Att få in frekvensten ska vara det viktigaste i början (t+)

Jag levlade idag!

Helt bara sådär bestämde sig min kropp för att det gick utmärkt springa två minuter i stället för 90s. Fortfarande 90s promenad mellan intervallen och kör det runt min gamla beprövade runda.

Sista intervalled blev 3m05s och det var s

och ja... vilket program man än följer spelar säkert mindre roll än att man gör det. Jag har alltså kört tre veckor på level 2 i mitt program nu. Det behövde min kropp för att känna sig redo för nästa level och så lär det säkert bli igen. Men det är inte

Igår var jag iväg till Löplabbet och provade ut ett par nya skor. De jag har sprungit i hittills är några jag hittade billigt på en outlet förra året, köpta helt utan minsta aning om vad jag behöver.

Så nu vet jag att pronerar (vilket jag redan misstänkt