Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bra jobbat!

I dag sprang jag för första gången kontinuerligt ett intervall på 5 minuter! Det är personbästa på 18 år kan jag säga!

Jag har också pulsklockan på mig inställd för träning i "Zon 3" så den piper när man börjar ta för hårt (då pressar jag mi

Bra att du nämner, och har koll på, återhämtningspulsen. Det är också nåt som kommer att förändras med bättre kondition, bra att hålla ett öga på redan nu.

Ja! Det är så coolt hur kroppen fungerar 🙂

Visst är det coolt hur kroppen funkar, men det är också coolt vad man kan göra med en pulsklocka.

Jag har inte programmerad den på pulszoner just nu, utan på hastighetszoner. Den talar alltså om för mej om jag ska gå snabbt eller jogga långsamt. Känner

Lycka till med din femminuterslöpning jag är fortfarande lyrisk efter att själv ha sprängt den barriären i går 🙂

Sådär ja, 5-minutersmålet uppnått nu under förmiddagen!

Jag måste erkänna att jag är riktigt stolt.

Hallå där på sig Levis. Skitkul att läsa om er som börjar från i princip noll å sedan kör ert eget race. Hoppas att ni håller ut å att ni får känna lite av segerns sötma efter varje delmål. Nu väntar 10 min...kör hårt..?!;)

Fem minuter är en seger!!! Bra jobbat. Kör vidare på den nivån några gånger till och sedan 8 minuter några rundor?

Jag skall köra intervallen 3min 5min 3min 5min två rundor till innan jag ger mig på 8min. Men i morgon skall jag cykla i stället, benen beh

Idag blev det 8 minuter, helt enligt programmet jag kör. Var lite tveksam till om jag skulle klara det, med tanke på att jag på förra passet för första gången klarade 5 minuter. Det är ju ändå ett ganska så stort hopp från 5 till 8 minuter. Dessutom sov j

Vad roligt att det går så bra! Hoppas att motivationen håller i sig.
Fortsätt gärna hålla oss uppdaterade och kämpa på 🙂

Hoppas du får uppleva känslan att att klara av sträckor som du inte i din vildaste fantasi trodde du skulle klara. Bara det är moti