Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:13Sådär ja, nu är 10-minutersmålet avklarat! Och det är fortfarande lika roligt. Det känns verkligen som att programmet jag följer passar mej och min kropps förmåga. Jag blir hela tiden lite bättre, och det känner jag. Det går längre och längre tid innan ja
Sådär ja, nu är 10-minutersmålet avklarat! Och det är fortfarande lika roligt. Det känns verkligen som att programmet jag följer passar mej och min kropps förmåga. Jag blir hela tiden lite bättre, och det känner jag. Det går längre och längre tid innan ja
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:30Själv har jag precis näsan över vattenytan på 8-minutersmålet. Jag klarade ett sådant intervall i går men stöp kort på det andra. I morgon får jag göra ett nytt försök att pressa fram 2 stycken 8 min joggingintervall på 4,6 km. Med jogging 8 minuter och g
Själv har jag precis näsan över vattenytan på 8-minutersmålet. Jag klarade ett sådant intervall i går men stöp kort på det andra. I morgon får jag göra ett nytt försök att pressa fram 2 stycken 8 min joggingintervall på 4,6 km. Med jogging 8 minuter och g
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:35Det klarar du Anders, lycka till!
Det klarar du Anders, lycka till!
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 14:44Och gör jag det inte är det bara nöta på tills det går! Nästa mål är fulla tolv minuters löpning utan gåvila.
Och gör jag det inte är det bara nöta på tills det går! Nästa mål är fulla tolv minuters löpning utan gåvila.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 01:53Eftersom det var misstag man borde undvika som efterfrågades i tråden så vill jag nämna mitt eget största, även om det verkar som att Levis redan har lyckats undvika det:
GRUNDINSTÄLLNINGEN TILL JOGGING MÅSTE VARA POSITIV!
En positiv inställning till jo
Eftersom det var misstag man borde undvika som efterfrågades i tråden så vill jag nämna mitt eget största, även om det verkar som att Levis redan har lyckats undvika det:
GRUNDINSTÄLLNINGEN TILL JOGGING MÅSTE VARA POSITIV!
En positiv inställning till jo
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 21:36Nu var det ett tag sen jag skrev något här.
Just nu har jag problem med just det där att vara positiv. Förra veckan hade jag diverse personliga problem som jag inte tänker gå in på, men det blev i varje fall bara ett pass avklarat av de3 planerade, och d
Nu var det ett tag sen jag skrev något här.
Just nu har jag problem med just det där att vara positiv. Förra veckan hade jag diverse personliga problem som jag inte tänker gå in på, men det blev i varje fall bara ett pass avklarat av de3 planerade, och d