Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 19:40det var ju inte så mkt stöd och pushup för brösten iallafall... 🙂
tur att jag troligtvis måste avstå från Gbgsvarvet..... 😉
det var ju inte så mkt stöd och pushup för brösten iallafall... 🙂
tur att jag troligtvis måste avstå från Gbgsvarvet..... 😉
Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 20:43Gode Gud, och jag som precis hämtat hem en racer. Kan man skylla på tillfällig sinnesförvirring och lämna tillbaka den tro? Verkar ju livsfarligt det där (#)
Skulle f.ö. aldrig drömma om att ha hunden lös mitt i ett cykellopp, jag är väl inte helidiot he
Gode Gud, och jag som precis hämtat hem en racer. Kan man skylla på tillfällig sinnesförvirring och lämna tillbaka den tro? Verkar ju livsfarligt det där (#)
Skulle f.ö. aldrig drömma om att ha hunden lös mitt i ett cykellopp, jag är väl inte helidiot he
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 01:44AVA>>Spelar ingen roll vad du tycker, hund ska vara i koppel THATS IT!!!. För jag vet inte att din hund är lydig, när jag kommer och springer så är det värsta jag vet just lösa hundar. Är själv hundägare och vilken hund jag än har så ska den vara i koppel
AVA>>Spelar ingen roll vad du tycker, hund ska vara i koppel THATS IT!!!. För jag vet inte att din hund är lydig, när jag kommer och springer så är det värsta jag vet just lösa hundar. Är själv hundägare och vilken hund jag än har så ska den vara i koppel
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 22:41AVA, ganska egoistiskt att du "bara" kopplar/håller in hunden när du och din hund känner er hotade (av bilister). Fundera ett tag på om du, analogt, av många anses vara "bilisten", som tvingar andra att anpassa sig efter din lösa/löst hållna hund? Du tyck
AVA, ganska egoistiskt att du "bara" kopplar/håller in hunden när du och din hund känner er hotade (av bilister). Fundera ett tag på om du, analogt, av många anses vara "bilisten", som tvingar andra att anpassa sig efter din lösa/löst hållna hund? Du tyck
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 23:02Spring på löpband! Det är nog säkrast.
Eller upplev världen ovadderad. Vad skulle ni ta er till om ni mötte en älg eller VE och FASA en varg? Vildsvin med kultingar? Fästing? De är farliga.
Därmed inte sagt att hundar skall rusa löst.
Spring på löpband! Det är nog säkrast.
Eller upplev världen ovadderad. Vad skulle ni ta er till om ni mötte en älg eller VE och FASA en varg? Vildsvin med kultingar? Fästing? De är farliga.
Därmed inte sagt att hundar skall rusa löst.
Quote from Lotta Lindström on 8 March 2008, 23:05Skulle alla gånger hellre möta en varg i spåret än ett vildsvin med kultingar. 🙂
Skulle alla gånger hellre möta en varg i spåret än ett vildsvin med kultingar. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 23:09Jag med 🙂
Jag med 🙂
Quote from Lotta Lindström on 8 March 2008, 23:15Kultingarna utan tillhörande mamma vore däremot helt ok. 😀
Kultingarna utan tillhörande mamma vore däremot helt ok. 😀
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 23:18Jag brukar möta diverse djur på mina löprundor, igår var det två älgar, en räv, tre rådjur och så ska Bullmarksvargen enligt lokaltidningen vara i närheten men den missade jag.....Jag är inte vidare rädd varken för vilda djur eller hundar, dock finner jag
Jag brukar möta diverse djur på mina löprundor, igår var det två älgar, en räv, tre rådjur och så ska Bullmarksvargen enligt lokaltidningen vara i närheten men den missade jag.....Jag är inte vidare rädd varken för vilda djur eller hundar, dock finner jag
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 23:19min kompis tog hand om en vildsvinskulting som kommit bort från sin mamma.
döpte den till adolf. den va väldigt tam och snäll och vänlig. så kärvänlig att han gärna gick fram och häslade på svamp och bärplockare och blev väldigt ledsen när de inte ville h
min kompis tog hand om en vildsvinskulting som kommit bort från sin mamma.
döpte den till adolf. den va väldigt tam och snäll och vänlig. så kärvänlig att han gärna gick fram och häslade på svamp och bärplockare och blev väldigt ledsen när de inte ville h