Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 17:03Jag vet 😉
Undrar bara hur man tänker om man går omkring på militärt område där man hör att det skjuts.
Jag vet 😉
Undrar bara hur man tänker om man går omkring på militärt område där man hör att det skjuts.
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 17:04bra (H)
...man tänker inte alls....... 😉
bra (H)
...man tänker inte alls....... 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 18:59Hej Mira Mira.
"P.E; borde det inte vara lite bättre avspärrning vid ett militärt övningsområde? Om han uppenbarligen kan gå "si och så" för att missa skyltarna, så låter det ju som om det inte finns avspärrning i form av staket/stängsel!? Just för att m
Hej Mira Mira.
"P.E; borde det inte vara lite bättre avspärrning vid ett militärt övningsområde? Om han uppenbarligen kan gå "si och så" för att missa skyltarna, så låter det ju som om det inte finns avspärrning i form av staket/stängsel!? Just för att m
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 20:02Jag har mot alla odds och all logik istället nästan blivit ihjälskjuten av en civilperson på militärt område. Händelsen utspelarde sig på en nedlagd skjutbana som blivit sanerad och all säkerhetsutrustning, skyltning mm mm var borttagen. När min avdelning
Jag har mot alla odds och all logik istället nästan blivit ihjälskjuten av en civilperson på militärt område. Händelsen utspelarde sig på en nedlagd skjutbana som blivit sanerad och all säkerhetsutrustning, skyltning mm mm var borttagen. När min avdelning
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 20:24Hej Andreas.
Ja säga vad man vill, men näst efter en kommunpolitiker med okopplad hund, är en kommunpolitiker med fågelstudsare, det värsta man kan träffa på;) Själv har jag blivigt beskjuten två gånger i tjänsten och båda gånger av pv-vapen. Så omedelba
Hej Andreas.
Ja säga vad man vill, men näst efter en kommunpolitiker med okopplad hund, är en kommunpolitiker med fågelstudsare, det värsta man kan träffa på;) Själv har jag blivigt beskjuten två gånger i tjänsten och båda gånger av pv-vapen. Så omedelba
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 20:58För alla oss andra - vad är "pv-vapen"???
För alla oss andra - vad är "pv-vapen"???
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 21:03dbpost
dbpost
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 21:03När man ser kommunpolitikern i vitögat isas blodet i ådrorna! 😀
Ja pv-vapnen är ruggiga. Faktum är att tyngd fick läggas på debriefing efter denna olycka pga flashbacks just från tidigare pv-vapenolycka. En kille hade varit med när bakblåset behandlat e
När man ser kommunpolitikern i vitögat isas blodet i ådrorna! 😀
Ja pv-vapnen är ruggiga. Faktum är att tyngd fick läggas på debriefing efter denna olycka pga flashbacks just från tidigare pv-vapenolycka. En kille hade varit med när bakblåset behandlat e
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 21:04dbpost
dbpost
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 21:042dbpost
2dbpost