Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHund i spåret
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet 😉

Undrar bara hur man tänker om man går omkring på militärt område där man hör att det skjuts.

bra (H)

...man tänker inte alls....... 😉

Hej Mira Mira.

"P.E; borde det inte vara lite bättre avspärrning vid ett militärt övningsområde? Om han uppenbarligen kan gå "si och så" för att missa skyltarna, så låter det ju som om det inte finns avspärrning i form av staket/stängsel!? Just för att m

Jag har mot alla odds och all logik istället nästan blivit ihjälskjuten av en civilperson på militärt område. Händelsen utspelarde sig på en nedlagd skjutbana som blivit sanerad och all säkerhetsutrustning, skyltning mm mm var borttagen. När min avdelning

Hej Andreas.

Ja säga vad man vill, men näst efter en kommunpolitiker med okopplad hund, är en kommunpolitiker med fågelstudsare, det värsta man kan träffa på;) Själv har jag blivigt beskjuten två gånger i tjänsten och båda gånger av pv-vapen. Så omedelba

För alla oss andra - vad är "pv-vapen"???

dbpost

När man ser kommunpolitikern i vitögat isas blodet i ådrorna! 😀

Ja pv-vapnen är ruggiga. Faktum är att tyngd fick läggas på debriefing efter denna olycka pga flashbacks just från tidigare pv-vapenolycka. En kille hade varit med när bakblåset behandlat e

dbpost

2dbpost