Quote from Elias Engqvist on 11 March 2008, 09:39"Var inte rädd, nöten vill bara leka. Nöten är jättesnäll. Han vill bara hälsa"
"Var inte rädd, nöten vill bara leka. Nöten är jättesnäll. Han vill bara hälsa"
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 09:49Passa er för att passera Tasty House!
Ni kan bli påhälsade av tonvis av olika nötter!
Passa er för att passera Tasty House!
Ni kan bli påhälsade av tonvis av olika nötter!
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 09:52Krister: Jag minns flickan som dog (eller var det bara nästan?) häromåret därför att Coop råkat få in spår av nötter i en chokladkaka där det enl. innehållsförteckningen inte skulle finnas något sådant. Samt den tjej som faktiskt dog (i Mölnlycke/Härryda)
Krister: Jag minns flickan som dog (eller var det bara nästan?) häromåret därför att Coop råkat få in spår av nötter i en chokladkaka där det enl. innehållsförteckningen inte skulle finnas något sådant. Samt den tjej som faktiskt dog (i Mölnlycke/Härryda)
Quote from Eric Jacobsson on 11 March 2008, 09:57hade en kompis vars mamma jobbade i skolkök. Mamman trodde inte riktigt på det där med allergier, tyckte att det hela säkert var inbillning. Därför hade hon en dag i massa saker i maten som hon visste att folk var allergiska emot. Hon ville "avslöja" dom.
hade en kompis vars mamma jobbade i skolkök. Mamman trodde inte riktigt på det där med allergier, tyckte att det hela säkert var inbillning. Därför hade hon en dag i massa saker i maten som hon visste att folk var allergiska emot. Hon ville "avslöja" dom.
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 10:10Verkar ju vara en intelligent kvinna som läser Kittyböcker.
Verkar ju vara en intelligent kvinna som läser Kittyböcker.
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 10:37Ava: Jag är ingen vän av förbud, både nötter och hundar ska få finnas. Men däremot anser jag att hundar ska hållas kopplade på allmän plats som t.ex. i motionsspår. Jag anser att det är en fråga om att visa vanlig medmänsklighet och hänsyn mot dem som av
Ava: Jag är ingen vän av förbud, både nötter och hundar ska få finnas. Men däremot anser jag att hundar ska hållas kopplade på allmän plats som t.ex. i motionsspår. Jag anser att det är en fråga om att visa vanlig medmänsklighet och hänsyn mot dem som av
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 10:54Hej Ava.
"P.E.: Jag hoppas du läste lusen av hundägaren och såg till att han/hon gick och hämtade vatten att skölja av gravstenen med. Det hade jag gjort."
Jag kan villigt erkänna att det gjorde jag inte. Jag blev helt enkelt för "ställd/paff" för att g
Hej Ava.
"P.E.: Jag hoppas du läste lusen av hundägaren och såg till att han/hon gick och hämtade vatten att skölja av gravstenen med. Det hade jag gjort."
Jag kan villigt erkänna att det gjorde jag inte. Jag blev helt enkelt för "ställd/paff" för att g
Quote from Eric Jacobsson on 11 March 2008, 10:59det är väl stora och tydliga skyltar som varnar vandrare för vilken typ av område dom ger sig in i? jag kan tänka mig att det är en obehaglig överaskning om man inte visste att det var där man var...
det är väl stora och tydliga skyltar som varnar vandrare för vilken typ av område dom ger sig in i? jag kan tänka mig att det är en obehaglig överaskning om man inte visste att det var där man var...
Quote from Camilla Höög on 11 March 2008, 11:22Det är bara att acceptera att det finns idioter till allt. Folk är egoistiska och gör som de själva vill. Ingen ska komma och lära upp dem hur man ska göra saker även om det de sysslar med är helt fel...de vet om att det är fel också, men de accepterar in
Det är bara att acceptera att det finns idioter till allt. Folk är egoistiska och gör som de själva vill. Ingen ska komma och lära upp dem hur man ska göra saker även om det de sysslar med är helt fel...de vet om att det är fel också, men de accepterar in
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 11:31"Gravstenshunden" förtjänade en hel artikel i senaste Södermalmsnytt kan jag meddela. Och den medborgare som gjorde som man ska, dvs. påpekade felet i att låta sin hund pissa på gravstenar, fick naturligtvis en skopa ovett i lön.
"Gravstenshunden" förtjänade en hel artikel i senaste Södermalmsnytt kan jag meddela. Och den medborgare som gjorde som man ska, dvs. påpekade felet i att låta sin hund pissa på gravstenar, fick naturligtvis en skopa ovett i lön.