Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 11:59Hej Fny.
Självklart är det så att det är väl utmärkt vid alla infartsvägar men skyltar på ca 1*1 meter (lätt att missa) och i terängen men täta mellanrum (allt är relativt, men man ser från skylt till skylt i princip överallt) med skyltar på ca 30*40 cm
Hej Fny.
Självklart är det så att det är väl utmärkt vid alla infartsvägar men skyltar på ca 1*1 meter (lätt att missa) och i terängen men täta mellanrum (allt är relativt, men man ser från skylt till skylt i princip överallt) med skyltar på ca 30*40 cm
Quote from Eric Jacobsson on 11 March 2008, 12:01Försök till självmord via militär? låter annars som en otroligt dum människa.
Försök till självmord via militär? låter annars som en otroligt dum människa.
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 12:37Man häpnar.
(F.ö. är både jag och hunden rädda för folk som skjuter - hon för ljudet och jag för kulorna (H))
Man häpnar.
(F.ö. är både jag och hunden rädda för folk som skjuter - hon för ljudet och jag för kulorna (H))
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 14:58P.E; borde det inte vara lite bättre avspärrning vid ett militärt övningsområde? Om han uppenbarligen kan gå "si och så" för att missa skyltarna, så låter det ju som om det inte finns avspärrning i form av staket/stängsel!? Just för att man ska hindra att
P.E; borde det inte vara lite bättre avspärrning vid ett militärt övningsområde? Om han uppenbarligen kan gå "si och så" för att missa skyltarna, så låter det ju som om det inte finns avspärrning i form av staket/stängsel!? Just för att man ska hindra att
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 15:10Antagligen ligger väl skjutfältet på militär mark samt att han skrev att det var bommat.
Antagligen ligger väl skjutfältet på militär mark samt att han skrev att det var bommat.
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 15:12jo, men uppenbarligen kan ju folk utan behörighet ta sig in trots det, så då kanske en bättre avspärrning vore en bra idé....
jo, men uppenbarligen kan ju folk utan behörighet ta sig in trots det, så då kanske en bättre avspärrning vore en bra idé....
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 15:28Lite självbevarelsedrift får man väl ha, eller ska vi omyndigförklara folk (kanske skulle behövas iofs)
Lite självbevarelsedrift får man väl ha, eller ska vi omyndigförklara folk (kanske skulle behövas iofs)
Quote from Elias Engqvist on 11 March 2008, 15:55Vi ska inte stoppa det naturliga urvalet helt!
Vi ska inte stoppa det naturliga urvalet helt!
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 16:57Det har du rätt i Christer 😉
och nej Niclas, varför ska vi omyndigförklara folk!? Det är inte det jag påstår....
Det har du rätt i Christer 😉
och nej Niclas, varför ska vi omyndigförklara folk!? Det är inte det jag påstår....
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 17:03dubbelpost
dubbelpost