Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 22:14Glömde att nämna att asfalt inte är hundens favoritunderlag...
Glömde att nämna att asfalt inte är hundens favoritunderlag...
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 11:03hejsan! har en Borzoi och han är lika lycklig om det blir kort eller lång sträcka inga problem med asfalt eller skog för tassarna en riktig kompis:-)
hejsan! har en Borzoi och han är lika lycklig om det blir kort eller lång sträcka inga problem med asfalt eller skog för tassarna en riktig kompis:-)
Quote from Funbeat user on 3 February 2012, 12:17Hej Tomas.
En hund som jag tror du skulle kunna trivas med är en "Vorsteh" De jag känner är jävligt tåliga och dragstarka. Att springa med en sådan kan ta dö på vilken elit motionär som helst. Ja tom elitelöpare, skulle jag tro.
http://www.vorsteh.se/
Hej Tomas.
En hund som jag tror du skulle kunna trivas med är en "Vorsteh" De jag känner är jävligt tåliga och dragstarka. Att springa med en sådan kan ta dö på vilken elit motionär som helst. Ja tom elitelöpare, skulle jag tro.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 13:08Nyss hemkommen efter en 32km lång tur i 4min tempo. Visst var schäfern lite sliten, men brukar vara redo för en ny tur på någon dag.
Nyss hemkommen efter en 32km lång tur i 4min tempo. Visst var schäfern lite sliten, men brukar vara redo för en ny tur på någon dag.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 13:27Jag springer med min mellanpudel! Prefekt hundras skulle jag säga. 🙂 Har vinthundskroppen, men en betydligt mer lätthanterlig mentalitet (många vinthundar går inte att släppa - jagar allt). Snabb, lättlärd, nöjd, kul och FRISK ras. Rekommenderas varmt,
Jag springer med min mellanpudel! Prefekt hundras skulle jag säga. 🙂 Har vinthundskroppen, men en betydligt mer lätthanterlig mentalitet (många vinthundar går inte att släppa - jagar allt). Snabb, lättlärd, nöjd, kul och FRISK ras. Rekommenderas varmt,