Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:11Nej Christer, det var det självklart inte. Det jag hade i tankarna var ett torrt lerspår, inte gyttjehimlen. Man måste nog reflektera över varje enskilt pass/varje enskild löpslinga och kategorisera den. Det händer mig ofta när jag skriver träningsdagbok
Nej Christer, det var det självklart inte. Det jag hade i tankarna var ett torrt lerspår, inte gyttjehimlen. Man måste nog reflektera över varje enskilt pass/varje enskild löpslinga och kategorisera den. Det händer mig ofta när jag skriver träningsdagbok
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:14Jenny Bakvänt S: Myr är helt klart terräng. Blötmyrar i Norrlandsstil är svår terräng. Många av dessa myrar är egentligen gish som växer på en tjärn.
Jenny Bakvänt S: Myr är helt klart terräng. Blötmyrar i Norrlandsstil är svår terräng. Många av dessa myrar är egentligen gish som växer på en tjärn.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:20Vill dock hålla med Magnus, stick i stäv med friidrottarna: jag har svårt för att kalla en fin grusväg för "terräng".
Vill dock hålla med Magnus, stick i stäv med friidrottarna: jag har svårt för att kalla en fin grusväg för "terräng".
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:43Tjurruset går i obanad terräng och kallar sig för landets näst största terränglopp, alluderande på att Lidingöloppet då är det största.
En relaterad fråga är hur många procent terräng ett lopp minst ska ha för att kalla sig för terränglopp (eller "trail"
Tjurruset går i obanad terräng och kallar sig för landets näst största terränglopp, alluderande på att Lidingöloppet då är det största.
En relaterad fråga är hur många procent terräng ett lopp minst ska ha för att kalla sig för terränglopp (eller "trail"
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2011, 15:52Ja, jag har ganska svårt för att dom kallar LL-30 för ett terränglopp. Det är iofs lite skogsstig men hur många % är det eg. Och det är ju oftast väldigt fin skogsstig också!
Ja, jag har ganska svårt för att dom kallar LL-30 för ett terränglopp. Det är iofs lite skogsstig men hur många % är det eg. Och det är ju oftast väldigt fin skogsstig också!
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 16:12"terräng är .. allt som inte är väg"
http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Trafikregler/
"terräng är .. allt som inte är väg"
http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Trafikregler/
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 16:49Hur långt är ett snöre...
Hur långt är ett snöre...
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:06off road so to say!!
off road so to say!!
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 22:28Kolla gärna typ VM och EM i terräng så får ni se....tycker att det är som att kuta i vilken park som helst med en del gräsbanor å så en del kullar. Terräng är för mig något helt annat,,!?
Kolla gärna typ VM och EM i terräng så får ni se....tycker att det är som att kuta i vilken park som helst med en del gräsbanor å så en del kullar. Terräng är för mig något helt annat,,!?
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 22:55Hur är det ungdomarna skriver? Plus, plus på Kjell! Jag kan bara hålla med. Terräng är åtminstone det jag sprang idag, ett böljande spår på I-20 området i Umeå. Backen: rötter, stig över äng, stenar, ren stensluttning, stybb, lera, pinnar, stig i skog. Te
Hur är det ungdomarna skriver? Plus, plus på Kjell! Jag kan bara hålla med. Terräng är åtminstone det jag sprang idag, ett böljande spår på I-20 området i Umeå. Backen: rötter, stig över äng, stenar, ren stensluttning, stybb, lera, pinnar, stig i skog. Te